flyingpig Geplaatst: 28 oktober 2011 Auteur Delen Geplaatst: 28 oktober 2011 Mijn ontwerp om de tank inhoud te vergroten, zadel en originele tank gecombineerd in 1, dubbele tankinhoud. Twijfel enkel nog of dit gaat passen in het geheel van het ontwerp Link naar reactie
jeansprint Geplaatst: 29 oktober 2011 Delen Geplaatst: 29 oktober 2011 Te koop op het net... https://shop.strato.de/epages/61438057.sf/de_DE/?ObjectPath=/Shops/61438057/Products/SS200808 Groeten Jan! Shot at 2011-10-28 Link naar reactie
nero Geplaatst: 29 oktober 2011 Delen Geplaatst: 29 oktober 2011 Ontluchtingspijpje zal wel moeten serieus verlengd worden + een schot om het te hard klutsen tegen te gaan? Groetjes, nero. Link naar reactie
flyingpig Geplaatst: 29 oktober 2011 Auteur Delen Geplaatst: 29 oktober 2011 Te koop op het net...https://shop.strato.de/epages/61438057.sf/de_DE/?ObjectPath=/Shops/61438057/Products/SS200808 Groeten Jan! Bedankt voor de tip, maar ik maak het liever zelf en dat is dan weer € 400 uitgespaard Shot at 2011-10-28 Link naar reactie
flyingpig Geplaatst: 29 oktober 2011 Auteur Delen Geplaatst: 29 oktober 2011 Ontluchtingspijpje zal wel moeten serieus verlengd worden + een schot om het te hard klutsen tegen te gaan? Groetjes, nero. Idd , moet een tussenschot in, eerst eventjes alles uittekenen in 3D. Wat bedoeld u met ontluchtingspijpje zal serieus verlengd moeten worden ? Link naar reactie
flyingpig Geplaatst: 29 oktober 2011 Auteur Delen Geplaatst: 29 oktober 2011 Ondertussen al eventjes bezig geweest: Eerst een RVS middenbok geplooid, steuntjes gelazerd en geplooid en alles samen gelast. Kan al niet meer roesten. Verder deze morgen de bodemplaat verwijderd en een nieuwe ingelast, enkel het linkerbeenschild moet nog serieus aangepakt worden, rot, rot rot. PFFF En net in de ronding. Zelf made middenbok in RVS Demontage en montage van de bodemplaat Link naar reactie
nero Geplaatst: 29 oktober 2011 Delen Geplaatst: 29 oktober 2011 Ontluchtinspijpje moet boven de benzine uitkomen en bij stilstand komt de benzine anders via dat pijpje tot in de carbu, zelf met het benzinekraantje gesloten. Bijkomend probleem is de stevigheid van zo'n verlengd ontluchtingspijpje, bij mij zijn er al een paar normale afgebroken en/of losgekomen, alleen van het trillen. Het beste is misschien om het pijpje bovenaan in de tank te fixeren tegen de zijwand. Groetjes, nero. Link naar reactie
Niels_1977 Geplaatst: 29 oktober 2011 Delen Geplaatst: 29 oktober 2011 @ Flyingpig, Kunnen die middenbokjes ook op bestelling gekocht worden bij u? :-) Ziet er goed uit, zo te zien weet je wel raad met het las machien! Ziet er zeer net uit allemaal! Twee vraagjes: 1: welk 3d teken programma gebruik je? Ik ben nu een Architectonisch 3D-tekenprogramma aan het leren: Autodesk Revit, en ben net begonnen met 123D, ook een simpel 3D tekenprogrammatje van Autodesk. En vraag 2: hoe krijg je je zadel/tank combi nog vastgeschroefd op je frame, als de benzineslang er nog aan vast moet/zit. Hele lange benzineslang? Ziet er wel vet uit moet ik zeggen, dat racezadel/benzinetank. Daar kan je de 24 uur van le Mans mee uitrijden! :-) Link naar reactie
flyingpig Geplaatst: 29 oktober 2011 Auteur Delen Geplaatst: 29 oktober 2011 ik teken in AutoCad , of Inventor, als de tekeningen klaar zijn zet ik ze wel op m'n blog Zadel omhoog brengen moet ofwel met een langere slang of nog een te zoeken oplossing Link naar reactie
apsev-vespa Geplaatst: 29 oktober 2011 Delen Geplaatst: 29 oktober 2011 Hola buenas noches :-) Als je onderdelen besteld in Spanje , bestel ook de stuurlot ( +- 30 eurokes ) !! De Spaanse types zijn iets afwijkend t.o.v de Italiaanse modellen. Ze zijn iets korter dacht ik. Heb zelf ook een Spaanse Sprint ( SS180 look a like ). Link naar reactie
Niels_1977 Geplaatst: 29 oktober 2011 Delen Geplaatst: 29 oktober 2011 @ Flyingpig: Nice ben benieuwd. Mbt je motor ik zou zeggen altijd een px eronder hangen, moderner blok, makkelijker onderdelen te vinden en het gaat een stuk sneller, evt. nadeel zorg wel dat je remmen het uitstekend doen, je moet vroeger of later ook weer stoppen! @ apsev-vespa: Ik heb exact dezelfde type sprint, heb je toevallig het linkje voor mij met het stuurslot/handschoenenvakje slot, die op deze scooter past, ben al een tijdje aan het zoeken, thnx in advance! Link naar reactie
flyingpig Geplaatst: 29 oktober 2011 Auteur Delen Geplaatst: 29 oktober 2011 @ Flyingpig:Nice ben benieuwd. Mbt je motor ik zou zeggen altijd een px eronder hangen, moderner blok, makkelijker onderdelen te vinden en het gaat een stuk sneller, evt. nadeel zorg wel dat je remmen het uitstekend doen, je moet vroeger of later ook weer stoppen! @ apsev-vespa: Ik heb exact dezelfde type sprint, heb je toevallig het linkje voor mij met het stuurslot/handschoenenvakje slot, die op deze scooter past, ben al een tijdje aan het zoeken, thnx in advance! komt een nieuw LML 150 blok onder Link naar reactie
flyingpig Geplaatst: 29 oktober 2011 Auteur Delen Geplaatst: 29 oktober 2011 @ Flyingpig:Nice ben benieuwd. Mbt je motor ik zou zeggen altijd een px eronder hangen, moderner blok, makkelijker onderdelen te vinden en het gaat een stuk sneller, evt. nadeel zorg wel dat je remmen het uitstekend doen, je moet vroeger of later ook weer stoppen! @ apsev-vespa: Ik heb exact dezelfde type sprint, heb je toevallig het linkje voor mij met het stuurslot/handschoenenvakje slot, die op deze scooter past, ben al een tijdje aan het zoeken, thnx in advance![/quote http://scooterclasico.com/tienda/index.php?cPath=45_22_46&osCsid=64b191a72d6a6d5d10133fbfe15d5d0e Link naar reactie
apsev-vespa Geplaatst: 30 oktober 2011 Delen Geplaatst: 30 oktober 2011 Ook een goede site voor Spaanse onderdelen : http://www.recambiomoto.com/detalle.php?id1=1&id2=6 Ik heb wel eventueel interesse voor jou Spaans blokje mocht je deze willen verkopen (compleet ). Link naar reactie
flyingpig Geplaatst: 30 oktober 2011 Auteur Delen Geplaatst: 30 oktober 2011 Ook een goede site voor Spaanse onderdelen : http://www.recambiomoto.com/detalle.php?id1=1&id2=6Ik heb wel eventueel interesse voor jou Spaans blokje mocht je deze willen verkopen (compleet ). gaat idd weg dat blokje, doe maar even een PM Link naar reactie
apsev-vespa Geplaatst: 30 oktober 2011 Delen Geplaatst: 30 oktober 2011 Hoe doe je dat ? :-( Link naar reactie
flyingpig Geplaatst: 30 oktober 2011 Auteur Delen Geplaatst: 30 oktober 2011 Hoe doe je dat ? :-( je hebt mail Link naar reactie
flyingpig Geplaatst: 1 november 2011 Auteur Delen Geplaatst: 1 november 2011 Vandaag alle platen ingelast, heel veel misere verkocht met de ronding van de bodemplaat naar het beenschild toe, maar alles zit erin. Eveneens het stuur, schakelhendel, reservewielsteun en chassis geparelstraald ook. Nu nog wat bij plamuren en de billekes nog stralen en hij kan in de verf. Link naar reactie
apsev-vespa Geplaatst: 1 november 2011 Delen Geplaatst: 1 november 2011 Voila se ... een spaanse poedel naakt ! In welke kleur ga je haar zetten? Ik heb gisteren mijn Acma Gl ook volledig gestaald maar ben niet zo handig om foto's te plaatsen. Link naar reactie
flyingpig Geplaatst: 1 november 2011 Auteur Delen Geplaatst: 1 november 2011 Voila se ... een spaanse poedel naakt ! In welke kleur ga je haar zetten? Ik heb gisteren mijn Acma Gl ook volledig gestaald maar ben niet zo handig om foto's te plaatsen. in de zwarte vernis Link naar reactie
jeansprint Geplaatst: 1 november 2011 Delen Geplaatst: 1 november 2011 Kastje of reservewiel achter het beenschild? Link naar reactie
flyingpig Geplaatst: 1 november 2011 Auteur Delen Geplaatst: 1 november 2011 kastje is al weg, ga er mijn reservewiel plaatsen Link naar reactie
flyingpig Geplaatst: 4 november 2011 Auteur Delen Geplaatst: 4 november 2011 Dit was een gaatje van een speldenprik groot Link naar reactie
flyingpig Geplaatst: 21 november 2011 Auteur Delen Geplaatst: 21 november 2011 Tank zadel ontwerp Link naar reactie
knifeman Geplaatst: 21 november 2011 Delen Geplaatst: 21 november 2011 goe bezig precies Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.