Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Restauratie Motovespa 150S


flyingpig

Aanbevolen berichten

Gisteren gestart met het demonteren van een Motovespa 150 S

Mijn grootste dilemma momenteel is het volgende :

Het originele blok restaureren of er een PX blok onderhangen ?

Wat zijn de pro's en con's

Graag ook enkele tips ivm het vervangen van de bodemplaat, de originele is niet echt in slechte staat maar vertoont toch wel ernstige put corrosie.Alle dwarsbalken zijn in goede staat.

H5vKe_y17t7Eab3IovkS2g?feat=directlink

Foto's volgen weldra

Link naar reactie

jaja en in Leuven hebben we zelfs een Clubke de Mannen van 66 :)))

Ik help wel of hedde da nog niet door, MR LML! allez t is schoon weer om een ijsje te eten ga nog een bekke oefenen :))))

Link naar reactie

ey ,

heb ook zojuist nog eentje bijgekocht buiten mijn p125x , ook een spaanse (125) van 1965 , ziet er zelfde uit als de uwe enkel handschoenkastje in de linkerbil en niet vooraan.

ik ga er mij px blokje ook onder hangen (aagezien dat al helemaal in orde is kwazi tandwielen en cilinder) maar dan moet je ook elentric omzetten naar 12volt , want deze staan op 6 volt e ...

kristof

Link naar reactie

ik ga er mij px blokje ook onder hangen (aagezien dat al helemaal in orde is kwazi tandwielen en cilinder) maar dan moet je ook elentric omzetten naar 12volt , want deze staan op 6 volt e ...

kristof

Idd, maar alles wordt vernieuwd van de eerste tot de laatste vijs, nieuwe kabels, etc

Heb al een excel file klaar met alle onderdelen en de prijzen

Spuiten wordt gedaan op school, dus dat is al een minderkost

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...