Ga naar inhoud
Vespaforum.be

vespa px 125 vs vespa lml star 125


lene

Aanbevolen berichten

1. Waar ligt de schreeve? Is dat net voorbij de grens met Geel?:)

2. Ik kan zondag niet weg, mijn weimaraner heeft week in kliniek in Nederland verbleven en komt zaterdagavond naar huis en dan wijk ik geen meter van mijn schat :)

Dus... morgenvoormiddag? Blijft ge dan eten ? :)

Link naar reactie

Morgenvoormiddag moet ik een boom neerleggen in de tuin.

Edingen-Schaffen is een 3u rijden met de vespa.

Als je wil kan je wel naar Edingen komen rond de middag. Ik heb hier nog een 50cc, perfect om te leren schakelen.

Laat maar iets weten.:)

Groetjes, nero.

Link naar reactie
Ik heb hier nog een 50cc, perfect om te leren schakelen.

Hoei! Dat zou ik niet 1,2,3 afslaan; die Vespa van Nero is een paar keer waard wat jij aan een scooter uit gaat geven (er zijn er maar 2500 van gemaakt zijn eind jaren '60), denk dat er niet veel mensen die kans krijgen... wacht... misschien juist een reden om niet op de 50cc van Nero (eigenlijk die van zijn zoon :P;) te gaan leren schakelen. Straks trek je een wheelie met dat ding tegen een boom :S

Link naar reactie

Moest het dan tegen die boom zijn die ik moet omleggen(ja, ik heb me overslapen), zou het maar half zo erg zijn. Maar of Thomas ermee gaat kunnen lachen is een andere zaak.

Wat betreft de helmkeuze:

De meeste vario-rijders hebben een open helm (type grantourismo, momo design...)

De meeste schakelrijders dragen een full face helmett zoals de F1 piloten, rallyrijders, motocrossers én de Sting.

Vul nu onderstaande zinnen correct in:

... . zijn stoer (en veilig).

... . zijn voor janetten op een vario brommertje.

Dit begint hier het meest onzinnige topic van héél het forum te worden. :)

Groetjes, nero.

Link naar reactie
Hoe ZIJN ZOON ?

... en een dochter, en een lief vrouwtje en een hondje! :)

't Is wel op de vespa (en niet op mij) dat ik je wil leren rijden (FOEI van mij!)

In het ADW (algemeen dialect woordenboek) staat Jeannette omschreven als "man met vrouwelijke kantjes maar daarom niet aangetrokken tot het zelfde geslacht/ beunhaas, schrikkepuit,... "

Groetjes, nero.

Link naar reactie

Man man man... alweer 22 nieuwe posts na een dagje hier niet te volgen. 't is nie moeilijk dat dit topic veel succes heeft, je stelt 30 vragen in 1 topic, misschien titel veranderen in 'topic van Lene'. SOit, Lene, wat die granturismo helm betreft, heb ook zo eentje, niks mis mee tot je frontaal met je kin tegen de grond zou gaan.

Link naar reactie

Lene, ik ben ook maar 1m61 en ik heb om die reden alle nieuwe vespa's gelaten en ben voor een primavera gegaan. Heb een LX gehad en mijn vriend heeft een LML maar die zijn echt te hoog voor mij om me veilig te voelen.

Mijn primavera is een klein schatje, al heb ik er door nummerplaat probs alleen nog maar hiermee in het straatje gereden en rijd ik straks mijn eerste "maidentrip" naar de meet in Aarschot ;-)

Dus om het nog moeilijker voor je te maken, echt de moeite om eens te testen hoor :-p

Link naar reactie

Hey Giger,bedankt voor je info.Heb wat foto's bekeken van de primavera en die is inderdaad heel erg mooi.Maar is er een groot verschil in hoogte met de px?Want dat zie je niet zo duidelijk op de foto's.En waar heb je haar dan gekocht want ze worden toch al een hele tijd niet meer gemaakt hé.

Ik zelf had eigenlijk geen probleem met de lx,voelde me best wel veilig erop.

En hoe ging het met het schakelen?Snel onder de knie?

Veel plezier straks in Aarschot :)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...