Ga naar inhoud
Vespaforum.be

vespa px 125 vs vespa lml star 125


lene

Aanbevolen berichten

Sorry niet op antwoorden.Weet het al.Een treffen in Aarschot.Is dat de moeite?

absoluut de moeite ! kom maar af met uwe PX

Link naar reactie

Testrit gedaan met een mooie oranje lx.Ging allemaal prima.Met Chris wat gepraat over de px.Blijkbaar komen er toch heel wat vrouwen (maar ook mannen)hun px verkopen en gaan voor een lx.Omdat het iets meer ontspannen rijdt.En iets soepeler rijdt.En niet naar 1 kant helt.

Maar de px is zoveel mooier.Hij kon wel op de lx het lichaam zetten van de S zodat het voorste gedeelte dunner wordt en er meer uitziet als de px.Dan nog eeen dubbel zadel en een achterste chroom bar erop en hij is al wat hipper.Wat denken jullie?Mensen die een lx en een px hebben?

Link naar reactie

In de px komt er inderdaad een vario uit MAAR enkel in 50cc.De testscooter heeft 654km en is van 2009 maar heeft een injectiemotor.Nieuwprijs 3700 euro en als ik hem wil (omdat ik hem persé in het oranje wil en hij wordt nieuw niet meer gemaakt in die kleur) mag ik hem hebben voor 2800 euro.Met 2 jaar garantie.

Is dat ne mooie prijs?

Link naar reactie
Gewoon gaan voor wat je zelf wil... Een PX kan je niet vergelijken met een LX en vice versa, compleet ander gevoel, look, etc...

Zou ik dan toch de px nog eens testen?De px is natuurlijk het allermooist :)

...de px, ...of die identieke en even mooie maar veel goedkopere LML. Vergeet niet dat de winstmarge voor de verkoper op een Vespa veel hoger ligt. Hij zal je dan ook subtiel pushen in de richting van de Vespa. Misschien (misschien hé) krijg je die extra centen ooit wel eens terug bij een (mogelijke) wederverkoop, maar in geval van een accident of diefstal ben je ze definitief kwijt. Ze komen uit dezelfde 'LML'-fabriek hé (zoals trouwens ook de Stella in de USA). Maar soit, het hart vertroebelt het verstand toch zo vaak hé. :-)

http://www.pjchmiel.com/feat/stella_factory/index.html

Link naar reactie

Oui le coeur a ses raison que la raison ne connait pas :)

Seg zit bij de lml de motor mooi in het midden of toch ook meer naar ene kant?

Misschien moet ik eerst een jaar met een lx rijden,terug verkopen als er een px 125 automatic uitkomt :)

Kben weer aan het twijfelen hé mannen :) VROUWEN!! :)

Link naar reactie
Al eens gedacht aan nen Honda PX :)

Die kunt ge in occasie vinden aan ne zeer schappelijke prijs, en ge zult zeker met uw voeten aan de grond kunnen

Maar ik kon met mijn voeten aan de grond!! :)Dat is het probleem niet.

En dat is dus wel ongelooflijk lelijk hé,hoop dat dat een grap is :)

Link naar reactie

Lees m'n vorige post: ...'identiek'...'zelfde fabriek'..., motor zit aan de rechtse kant, jaja, net zoals bij de px (die daar van dezelfde band komt). Die bazen en aandeelhouders moeten zich toch doodlachen met al die mensen die 1000€ meer betalen voor het identieke product.

Link naar reactie

En door u zit ik hier nu wel met een serieus probleem hé masken

Mijn vrouw wil nu ook ne Vespa

'k heb ne sprint gekocht maar ze durft er ni mee rijden (kan ni met haar voeten aan de grond)

Nu moet ik kiezen, mijne px weg of de Sprint weg...

Vrouwen hé...

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...