Ga naar inhoud
Vespaforum.be

vespa px 125 vs vespa lml star 125


lene

Aanbevolen berichten

Als je appelen wilt kopen, ga je dan met peren naar huis?

Als je een vespa wilt kopen, ga je dan met een LML naar huis?

LML is goedkoper maar zou kwalitatief iets minder zijn. Bij herverkopen ga je meer geld krijgen voor je vespa dan voor een LML.

Groetjes, nero.

Link naar reactie

@ nero mijn voorkeur gaat uit naar de px maar ik vind het jammer dat hij in zo weinig kleuren verkrijgbaar is.Ik ben een vrouw hé,de kleur is ook heel belangrijk voor mij ;)De lml heeft leuke kleurcombinaties.Ik ben bij een dealer in Schaffen geweest,Smeyers.Kennen jullie deze?Hij gaf een goede prijs voor de px,200euro goedkoper dan ergens anders.Na-service is natuurlijk ook belangrijk dus...ervaringen?

Link naar reactie

Natuurlijk gaf hij een goed prijs voor de px 200,weet je wel hoe gewild die motorblok is ;-)

Ik zou toch wel voor de Px gaan ,ik zelf heb een px en een lml.

Trouwens van de nieuwe PXen is dat blauw toch wel zeer mooi

Link naar reactie
Als ge eens diep in Nero zijn ogen kijkt, zal hij het onderhoud wel doen ;)))

Van Lene of van haar vespa? :))

@Lene: als je niet gaat tunen ed is een LML even goed als een Vespa.

Mijn ervaring is dat je hippe kleurencombinaties snel moe bent (maar ik ben geen vrouw) :).

Probeer eerst eens een testritje te versieren als je nog geen "vespa" ervaring hebt.

Succes met je aankoop!

Link naar reactie

Testritje ga ik zeker doen!En mijn voorkeur gaat inderdaad uit naar de px in de mooie blauwe kleur.

Tunen ga ik zeker niet doen.Wil wel wat van dat mooie chroom achteraan :)en met verloop van tijd misschien nog wel wat opties en kleine aanpassingen zoals de white wall banden :) Spannend,kijk uit naar m'n testrit.

Dankjewel iedereen!

Link naar reactie

:) ik denk wel dat Nero gelijk heeft wat betreft het sneller beu zijn van een hippe kleur.

Het wordt ne blauwe,als mijn testrit meevalt natuurlijk :) maar hoe zou dat in godsnaam kunnen tegenvallen?

Tenzij ik tegen de grond ga ;)

Link naar reactie

Met welk type vespa rijdt Nero niet is een betere vraag.

Ik bedoel alleen meer dat Vespa's niet het strafste staaltje techniek zijn dat de mensheid ooit heeft voortgebracht,

maar laat dat je absoluut niet tegenhouden.

Beetje opzoekwerk leert dat je al een nieuwe lml 125 2-takt hebt voor 2400€ tegenover 3200€ voor de px.

Ik vrees dat een groot deel van die 800€ dan toch over een paar logo's gaat.

Link naar reactie
Natuurlijk gaf hij een goed prijs voor de px 200,weet je wel hoe gewild die motorblok is ;-)

Ik zou toch wel voor de Px gaan ,ik zelf heb een px en een lml.

Trouwens van de nieuwe PXen is dat blauw toch wel zeer mooi

Gunther, post tegoei lezen. De dealer gaf 200€ meer korting dan de andere dealers. En voor 200€ vind je nergens een px200 ;)

Link naar reactie
Natuurlijk gaf hij een goed prijs voor de px 200,weet je wel hoe gewild die motorblok is ;-)

Ik zou toch wel voor de Px gaan ,ik zelf heb een px en een lml.

Trouwens van de nieuwe PXen is dat blauw toch wel zeer mooi

Gunther, post tegoei lezen. De dealer gaf 200€ meer korting dan de andere dealers. En voor 200€ vind je nergens een px200 ;)

oeps ;-)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...