Ga naar inhoud
Vespaforum.be

vespa px 125 vs vespa lml star 125


lene

Aanbevolen berichten

Ik heb hem gekocht bij Lambrettafinder. Er is wel degelijk een heel groot hoogteverschil hoor. Maar als jij je goed voelt op de LX is dat oké he.

Zo'n primavera is ook heel licht en ook dat vind ikzelf een voordeel.

Het schakelen ging. Af en toe zit ik nog even naast de vitesse en mijn handspieren moeten nog wat trainen maar eigenlijk ging het vandaag vrij vlot.

Link naar reactie

Vrouwmensch, koopt u gewoon zo'ne S en ne blitse open helm waar ge veel te veel geld voor betaalt en waar in't groot "VESPA" op staat. Wa is da allemaal over ne LX kopen en daar dan prullen van ne S op te zetten? Koopt dan toch gelijk nen S.

Anders hé... Ik woon maar een dikke 15 km van u en ik heb ne PX en ne Sprint...

...

...

...

...

...

...

...

...

... maar ge moogt er toch ni mee komen rijden! Ik heb zo een voorgevoel da'k dan schele koppijn heb tegen da ge hier vertrekt!

'k Zal er nog maar ne smilie bijzetten om den harden toon een beetje te milderen.

:-)

Hup se.

Link naar reactie

Lene, ik zou zeker voor de PX gaan, morgen mag ik mijn blauwe gaan afhalen!! super kleur!

schakelen heb je zo onder de knie.. als hij te hoog is koop je gewoon een setje verlaagde vering ;-)

ik wil je wel leren rijden/achakelen, en alst het moet op 1 wiel zelfs.. ;-)

Link naar reactie

Morgen testrit op een px van Smeyers :)

Als ik mijn hart moet volgen wordt het inderdaad de blauwe px.

Schakelen zal ik inderdaad even moeten leren, hoop alleen dat hoogte meevalt.

Merci voor het aanbod Gette maar Chris zijne px staat dus gereserveerd voor morgen :)

Link naar reactie

En ik zou voor de lml gaan :D

Zot om 1000€ meer te betalen voor dat 'Vespa' logo :P

Haal dat logo van Star en gewoon af en niemand (buiten de kenners) weet dat je op een 'namaak' zit. Ik heb zelf de mat groene en ben heel tevreden! Ga maar is neuzen in het forum bij 'ervaringen met LML'. Niets dan tevreden reacties.

;)

Link naar reactie

Ik zou dat geen 'namaak' noemen. Ik vind dat eigenlijk die px-er zouden moeten vertellen dat hun vespa gemaakt is in de LML-favbriek.

Ik heb er geen probleem mee om 'maar' met een LML te rijden, maar als ik optel hoeveel keer ik dat verhaal al heb moeten doen van 'indische px blabla..., patent blabla...', dan begin ik toch te overwegen om er een vespalogo op te plakken om daar vanaf te zijn. Heb jij die 'upgrade' gedaan, Vara?

Link naar reactie
Eilaba, Lene haar topic niet verkl**... hé!

Ik haal hier een mogelijk argument aan in het voordeel van de LML.

Maar ik hoop toch dat je net de smiley vergeten bent.

En anders verwittig je de mods maar om me voor eeuwig en altijd van dit forum te verbannen. :-))

Link naar reactie

" Ze " krijgen zo al genoeg koppijn van mijn topic dus laten we het niet nog wat erger maken door over " jeweetwelwat" te praten :)

Sèg in prijs schelen ze toch amper 600€ en geen 1000 zoals eerder vermeld.

Binnen 7 uur testrit :) kan ni wachten.

Link naar reactie

@indian v, ge wilt geen duizend euro meer neertellen voor een 'echte' PX, maar er een logo ophangen van ne PX omdat ze u lastige vragen stellen en ge u diep van binnen misschien een beetje schaamt dat ge met een LML rijdt, dat kan dan wel? en ik kan wel meer verschillen opnoemen dan alleen het logoke...

Link naar reactie
Eilaba, Lene haar topic niet verkl**... hé!

Ik haal hier een mogelijk argument aan in het voordeel van de LML.

Maar ik hoop toch dat je net de smiley vergeten bent.

En anders verwittig je de mods maar om me voor eeuwig en altijd van dit forum te verbannen. :-))

Uiteraard veel ;-) ;-) ;-) bij de vraag hoe je een LML naar Vespa transformeert. De amusementswaarde van dit topic mag niet verloren gaan. Behalve van Lene mogen hier alleen antwoorden komen, alweer ;-) ;-). HA!

En even serieus, als je wat zoekt, vind je waarschijnlijk wel vele antwoorden op jouw vraag...

Link naar reactie
@indian v, ge wilt geen duizend euro meer neertellen voor een 'echte' PX, maar er een logo ophangen van ne PX omdat ze u lastige vragen stellen en ge u diep van binnen misschien een beetje schaamt dat ge met een LML rijdt, dat kan dan wel? en ik kan wel meer verschillen opnoemen dan alleen het logoke...

Helemaal niet beschaamd. De mooiste scooter die vandaag nieuw verkocht wordt is zonder twijfel de LML, zelfs al hangt er bij sommigen een Vespa-logo op. Hà! ;-D

Link naar reactie
Mmm, moeilijk, ik ga het houden bij : Nero, ligt je boom al neer? ;)

Neen, Thomas (mijn zoon) heeft zijn veto gesteld omdat dit zijn schommel- en klimboom is sinds hij kon stappen. Hopelijk is hij even gemakkelijk te overtuigen als jij. :)

Doe dat goed vanavond en kom met een schakel naar huis! :)

Groetjes, nero.

Link naar reactie
En ik zou voor de lml gaan :D

Zot om 1000€ meer te betalen voor dat 'Vespa' logo :P

Haal dat logo van Star en gewoon af en niemand (buiten de kenners) weet dat je op een 'namaak' zit. Ik heb zelf de mat groene en ben heel tevreden! Ga maar is neuzen in het forum bij 'ervaringen met LML'. Niets dan tevreden reacties.

;)

Nee... Die upgrade doe ik ook niet. Is en blijft een lml voor mij ;)

Heb gewoon die stomme STAR er af getrokken zowel vooraan als op de billen. Veel mooier zonder logo en een sticker van een blote madam in de plaats :P

Dat zwart logoke in het midden van het schild heb ik laten staan en het LML logo dat in het midden van het schild zit heb ik vervangen door een MOD-logo. Te vinden op Ebay maar niet goedkoop voor zo een plastieken ding.

Grtz

Link naar reactie
"(Bijna)alle LML-logo's eraf gehaald of vervangen, maar het blijft een LML".

"Een LML is identiek als een vespa, buiten de logo's".

"Aan die upgrade doe ik niet mee".

Ben ik de enige die nie kan volgen...

Groetjes, nero.

Hahahahaaa! :P

Awel het is een Vespa, Type: LML :D

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...