Ga naar inhoud
Vespaforum.be

vespa px 125 vs vespa lml star 125


lene

Aanbevolen berichten

Is er hier iets aan 't bloeien Sindo?

Aan 't bloeden, bedoel je...:)))

@Lene: soms is jezelf teveel vragen stellen niet zo goed voor het zelfvertrouwen. Koop die PX en ga ervoor (met of zonder fuck me botjes :) )!!!

Groetjes, nero.

Link naar reactie
hey 't is maar om te lachen he, niet persoonlijk nemen, t leven is al serieus genoeg. koopt uwe PX en ga er me toeren.

Kom dit weekend naar de Small inches treffen, als je lief lacht mag je misschien wel eens op mijn Px testrijden ;)

Weet ik wel. Kga eerst vrijdag testrijden en s zien wat het geeft.

Link naar reactie

Ik denk dat jij beter af bent met ne nieuwe PX/LML met garantie. Voor ne goed gerestaureerde Lambretta zal je volgens mij toch ook een goede € 3.000 kwijt zijn, maar daar zal je niet altijd garantie op krijgen (echte Lambretta's worden niet meer nieuw gemaakt) - waardoor je elke keer kosten gaat moeten maken als er iets aan scheelt (tenzij je er zelf aan leert werken of iemand kent die het voor jou wilt doen).

Super veilig is ne Vespa niet, da's waar, maar 't is ook geen rijdende doodskist. Ge moet u niet te veel schrik laten aanjagen.

Link naar reactie

Whoehahaha, en wat weten die moto freaks nu echt van vespa en lambretta ?

Tjonge Lene, op die manier ga er nooit uitkomen hoor !

Link naar reactie

@ Lene

Ik rijd zelf met een Vespa PX en ook met Lambretta LI en kan je verzekeren dat ze beide goed rijden. Het verschil is wel dat een Lambretta baanvaster is omdat de motor in het midden ligt (je kan er dus beter mee in de bochten gaan liggen). Als ik een tijdje met mijn Lambretta heb gereden en ik stap over naar de PX dan is het wel even wennen bij het nemen van de eerste bochten (en vooral ronde punten), maar als je niets anders gewoon bent dan een PX dan zal je dit probleem ook niet ondervinden.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...