Jump to content
Vespaforum.be

janvda

Members
  • Content Count

    608
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

102 Excellent

About janvda

  • Rank
    Lid

Scooter Gegevens

  • Scooterclub
    no club, no rules
  • Mijn Scooter(s)
    Lambretta Series 3
    Vespa P200e

Persoonlijke Gegevens

  • Woonplaats
    Antwerpen
  • Land
    Belgi├ź

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. janvda

    Verdeler lml gezocht

    Goh, valt mee zelle, een nieuw 200cc 4-takt blok kost iets minder dan 1000 euro. En daarvoor heeft Polini dan weer een aantal "leuke" dingen: 220-cilinderke, carbu, aangepaste vertanding. Uitlaatjes zijn ook van een aantal merken te krijgen, al is er met een uitlaat alleen niet veel winst te boeken op een 4-takt
  2. Lang niet altijd zo, er zijn genoeg P200E's met binnensluiting. Denk idd dat "den Italiaan" niet altijd even consequent is geweest met productiereeksen en benamingen
  3. janvda

    Glove box liner

    Als je zin hebt in een DIY-projectje, dan denk ik dat je dat redelijk makkelijk zelf kan maken. Er zijn online wel wat shops te vinden waar je gaasnet op maat kan bestellen, afgewerkt met een band rondom. Dan is't nog kwestie van zelfklevende velcro in je handschoenkastje te kleven, en de andere kant van de velcro op de band van 't gaasnetje te naaien.
  4. Google eens op K&N Drycharger. Dat zijn regenhoesjes voor je luchtfilter
  5. janvda

    Vespa 125 super

    Voor zover ik weet (en corrigeer me maar als ik het fout heb), is deze Vespa nooit in het lichtblauw, maar enkel in "verde chiaro" (lichtgroen) geleverd
  6. Voor Triboron wordt een mengverhouding van 1% aangeraden
  7. janvda

    Vespa vnb 3t

    Michelin ACS is toch nog te krijgen in 2.75*9?
  8. http://www.ib-ideenbau.de/Motorino-Diavolo.64065.html
  9. janvda

    Roest

    Is dat niet gewoon M4 met verzonken kop?
  10. Meestal wordt aangeraden om te beginnen met 2 maten groter dan je huidige sproeier. Omdat er doorheen de jaren nogal wat verschillende groottes standaard geïnstalleerd zijn, kan je dus best even kijken wat er nu in je carbu zit, en van daaruit vertrekken. En tijdens de eerste keren rijden vaak je bougie bekijken, en goed "voelen" wat de scooter doet met de nieuwe uitlaat en sproeier.
  11. Welke raad gaf de politie je? In alle geval redelijk dom van je om bij aankoop de papieren niet te checken met het chassisnummer, maar door zo'n opmerking ben je niet geholpen, natuurlijk. Vermits bij mijn weten LML niet meer bestaat, vermoed ik dat je ook niet makkelijk aan correcte papieren gaat raken. Terug naar de verkoper brengen? Die heeft je een scooter verkocht met papieren van een andere scooter.
  12. Welk chassisnummer staat er op het inschrijvingsbewijs van de vorige eigenaar?
×
×
  • Create New...