Ga naar inhoud
Vespaforum.be

janvda

Leden
  • Aantal items

    597
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Days Won

    7

janvda last won the day on July 28 2017

janvda had the most liked content!

Community reputatie

101 Excellent

Over janvda

  • Titel
    Lid

Scooter Gegevens

  • Scooterclub
    no club, no rules
  • Mijn Scooter(s)
    Lambretta Series 3
    Vespa P200e

Persoonlijke Gegevens

  • Woonplaats
    Antwerpen
  • Land
    België

Recente bezoekers van dit profiel

De recente bezoekers block is uitgeschakeld en zal niet meer getoond worden aan gebruikers.

  1. Meestal wordt aangeraden om te beginnen met 2 maten groter dan je huidige sproeier. Omdat er doorheen de jaren nogal wat verschillende groottes standaard geïnstalleerd zijn, kan je dus best even kijken wat er nu in je carbu zit, en van daaruit vertrekken. En tijdens de eerste keren rijden vaak je bougie bekijken, en goed "voelen" wat de scooter doet met de nieuwe uitlaat en sproeier.
  2. janvda

    Chassisnr klopt niet (lml 125 star)

    Welke raad gaf de politie je? In alle geval redelijk dom van je om bij aankoop de papieren niet te checken met het chassisnummer, maar door zo'n opmerking ben je niet geholpen, natuurlijk. Vermits bij mijn weten LML niet meer bestaat, vermoed ik dat je ook niet makkelijk aan correcte papieren gaat raken. Terug naar de verkoper brengen? Die heeft je een scooter verkocht met papieren van een andere scooter.
  3. janvda

    Chassisnr klopt niet (lml 125 star)

    Welk chassisnummer staat er op het inschrijvingsbewijs van de vorige eigenaar?
  4. janvda

    Identificatie plaatje

    Da's niet helemaal juist. Een validatieprocedure is ook nodig wanneer je een voertuig wil inschrijven van binnen de EU wat geen Europees COC (gelijkvormigheidsattest) heeft. Is een puur administratieve procedure (kost 73 euro). Het validatieattest wat je krijgt doet dan dienst als gelijkvormigheidsatttest. Heb dit deze zomer nog gedaan voor een P200E uit Nederland https://www.vlaamshuisvoorverkeersveiligheid.be/homologatie/homologatie01f.php?a=2 Ik denk dat het magische woord hier idd "oldtimer" is, dan wordt er niet moeilijk gedaan over het al dan niet hebben van een gelijkvormigheidsattest Volgens mij is dat redelijk nutteloos, BFOV gaat je enkel meer geld kosten
  5. janvda

    Vliegwiel verwijderen

    Nee, voor een vliegwieltrekker wel, een poulietrekker is zo'n ding: https://www.vynckier.biz/nl/poulietrekkers-1?page=1
  6. janvda

    Vespa px 125

    Gratis af te halen dan é
  7. janvda

    Vespa wielen te koop

    Lijken 4*8 bandjes te zijn
  8. janvda

    Vespa GTS 300 ie

    ik wilde eigenlijk gewoon zeggen dat hier de laatste tijd weer een hoop mensen komen die als eerste en enige post iets te koop zetten. in mijn ogen niet de bedoeling van een forum
  9. janvda

    Vespa GTS 300 ie

    't is hier precies 2dehands of marktplaats de laatsten tijd...
  10. janvda

    Handleiding GTS 300 Touring 2018

    http://manuals.piaggio.com/
  11. janvda

    SIP speedometer

    stap-voor-stap-filmke:
  12. janvda

    Chassis nummer vta3

    zeker da't geen vna3 is? edit: ik ben precies mis, vna3 bestaat niet
  13. janvda

    Femsatronic ontsteking

    http://www.levistronic.com
  14. janvda

    Femsatronic ontsteking

    Levistronic maakt alternatieven voor de Femsa-ontsteking die wel passen
×