Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Restauratie Misa Vespa Gs Vd2Ts 1958


Tyrian

Aanbevolen berichten

Het is idd de mooiste Vespa... Ben bezig met het zadel, met dat erop zal het helemaal in orde zijn ;-)

Beenschildlogo moet er ook nog opgeplakt worden, zie daar ook wat tegenop. Plaats weet ik maar van de smurrie als het fout afloopt kak ik in m'n broek :-)

Link naar reactie

Super! Tyrian heb nog een setje liggen om te klinken werkt super met twee paar handen. Je vriendin houdt één deel vast en jij tikt een bol kopje. Mocht je vrees hebben dan laat het maar weten.

Grt Vespappa

Link naar reactie

Met de vakantie terug wat tijd gehad om aan de GS te werken.

Zo goed als alles steekt erin. Kabels aangesloten, kabelboom erin. Nu nog elektriciteit aansluiten. Bijna alles origineel of New Old Stock :)

Treelijsten moeten er ook nog op :s Dit blijf ik maar uitstellen... . zal eerst eens op ne gele GL oefenen :)))

Eind januari krijg ik de stukken terug van Mossu :) De voorveer kreeg ik alvast mee voor mijne kerst :)

IMG_4896.JPG?psid=1

Klem naftbak wordt nog gespoten.

IMG_4943.JPG?psid=1

IMG_4945.jpg?psid=1

IMG_4949.JPG?psid=1

IMG_4951.JPG?psid=1

IMG_4952.jpg?psid=1

IMG_4956.JPG?psid=1

IMG_4940.jpg?psid=1

Happy New Year!

Link naar reactie

Hoi Vespappa, zie er idd wat tegenop. Heb getwijfeld om de tang te kopen bij SIP, maar 90€ vind ik toch wat teveel van het goede... Zal met 4 handen moeten gebeuren dus. Jij hebt dat ook zelf gedaan dacht ik hé? Viel dat wat mee?

Link naar reactie

Ziet er echt top uit Tom! Wordt een heel mooi resultaat.

Link naar reactie

Ziet er allemaal supermooi uit. Mijn GS zit momenteel in de grondlaag. Ik hoop dat ik het ook allemaal zo oogstrelend kan afwerken .

Wat voor batterij heb je geplaatst ? Is dat zo'n gel type ? Ik heb ook nog de originele gelijkrichter , maar weet niet of die de batterij wel voldoende oplaadt.

De sluiting van de bil aan de motorzijde is bij een VS5 zonder 'fluitje' ... Hoe het dan wel op slot moet weet ik eigenlijk niet !

Link naar reactie

Hoi Eric, nee, geen ratlook hier. Zoals verder boven vermeld wordt dat plaatje ook gespoten. Op de gelijkrichter in de linker bil komt nog een kapje.

Voor een ratlook moet je nog even wachten, maar die komt er met grote stappen aan ;-)

Link naar reactie

Ze start! Afgebroken spie aan vliegwiel was de oorzaak.

Staat wel veel te rijk. Start enkel met luchtfilter eraf en dan sputtert ze langs de carbu. Staat nu een 105 sproeier op. De pot die ik heb zit ook zo vol als een ei, zal er ook geen deugd aan doen!

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...