Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Restauratie Misa Vespa Gs Vd2Ts 1958


Tyrian

Aanbevolen berichten

Ben aan de elektriciteit begonnen, samen met ander forumlid ;)

Aangezien ik geen switch met 8 contacten voor de vd2ts kon vinden heb ik er eentje gekocht voor de gs160 = 10 contacten.

Nu heb ik een hybride gemaakt van de twee schema's hieronder (scooterhelp) :

Alles kan ik overzetten van het schema voor de 150 naar de 160, enkel de kabel van de gelijkrichter naar het nummer 10 vd switch kan ik niet thuisbrengen... Ik heb een bruggelijkrichter gebruikt maar welke pool hiervan moet ik op die nummer 10 aansluiten? Of moet ik het anders doen?

Schema_160.jpg?psid=1

Schema_VS5.jpg?psid=1

Link naar reactie

Weeral iets bijgeleerd! Er zit dus nog een ietsje pietsie klein sproeierke naast de hoofdsproeier verstopt in de carbu :))))))) Die zit er dus niet in :-s Niet moeilijk dat de naft eruit vliegt!

Zoiets dus :

http://www.vespa-gs-teile-shop.de/shop/index.php?main_page=product_info&cPath=165_121_123&products_id=1017

Heeft iemand er zo ééntje liggen aub?

Groetjes

Tom

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Ja, ze draait echt zalig :)

Kickstarter leek me ook wat hoog komen, maar lijkt nergens een slag gekregen te hebben... Zit ook goed gemonteerd (kan ook maar op 1 manier).

Nu nog wachten op chrome onderdelen en het zadel moet nog overtrokken worden. Dan is deze deerne ook weeral klaar voor de baan :)

Groetjes

Tom

Link naar reactie

Ik heb er een voor standaard rivetten Tom. Mag je altijd wel lenen maar dat kost nu wel 2 keer niks in de doe het zelf..

Link naar reactie
  • 5 maanden later...

Hoi Tom,

Hebbie goede lijm,Ik,(Karin eigenlijk), gebruik altijd 2 Komponenten van Bison,Met een Satéprikker heel voorzichtig...

Succes,AJ

Link naar reactie

Knap Tom, maar laat Astemblieft die overbodige rommel eraf.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...