Jump to content
Vespaforum.be

Vespappa

Members
  • Content Count

    644
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Vespappa

  • Rank
    Lid

Scooter Gegevens

  • Scooterclub
    Nog niet.......
  • Mijn Scooter(s)
    GL Misa 1961,
    Faro Basso 1957 origineel NL,
    Vespa VL2 (Struzzo) 1955 Verkocht,
    Vespa GS160 MK1

Persoonlijke Gegevens

  • Woonplaats
    NL
  • Land
    Belgiƫ

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Bedankt allen! De kraan lekt op stand (dicht) en drupt in een redelijk tempo door. Ik heb het rubbertje ook al vervangen...wellicht een gaar maandagmorgen product. @JJE mijn kennis is wel aanwezig maar niet tot in detail... Nog steeds wel een enorme liefde voor de wespen! Jeroen
  2. WoW dat is lang geleden. Gaat alles goed hier met jullie en de Vespa's? Ik heb een vraagje. Mijn benzinekraan lekt in de dichte stand met als gevolg m'n halve garage onder de benzine. Nu is deze kraan nog geen 3 mnd oud. Hoe kan dit en in het begin lekte de kraan niet...agressieve benzine, slechte kraan (fast flow) Iemand??
  3. Vandaag bezig geweest en de koplamp (groot en kleinlicht) werkt goed. Echter sluit ik alles op de normale weg aan (dus via motor) dan blijft de vonk uit en dus maakt hij ergens contact blijkbaar. Het is me nu wat te koud dus stop er voor vandaag mee...
  4. Hoi Nero, Geweldig gaan we mee aan de slag. De eerste testjes lijken positief en ik heb de Vespa al in de woonkamer gezet voor meer comfort tijdens het testen Bedankt ik hou je op de hjoogte! Jeroen
  5. Hi Nero, Bedankt voor je (altijd) snelle reactie en tekening! Dus je hele frame is min zeg maar... . Wanneer je je motor stil wilt zetten maak je dus met de plus contact met je frame..? Voor mijn koplamp ben ik alleen een plusdraad nodig met met aan de andere zijde het fame (en aan 1 kant een plastic ringetje)
  6. Helaas heb ik de GLB met P200 blok nog niet klaar. Het blok loopt prima echter "ik" en Electra dat gaat niet samen volgens mij. Het enige dat brand (zelfs zonder connectie draden naar schakelaar stuur) is het buislampje. Het lijkt erop dat als ik het rempedaal intrap het lampje minder vel gaat branden (tegenovergestelde werking toch??) is dit een kwestie van draden in remschakelaar omwisselen? En hoe krijg ik die koplamp aan het branden... ... Remschakelaar aangepast Stuurschakelaar aangepast Motor loopt Buislampje brand Lampjes aangepast naar 12V Kabelboom is origineel GL.
  7. Ha hij is echt mooi geworden!! Geloof me er komt een moment dat je denkt (shit) ik had hem nooit over moeten spuiten. Ik heb nu diverse Vespa's gehad en 15 stuks later nog 1 gehouden namelijk een GLB vol met deuken, roest en nog wat originele lak. Die geur, geschiedenis en roest heeeeeerlijk! Maar hij is echt leuk geworden hoor. Vespappa
×
×
  • Create New...