Ga naar inhoud
Vespaforum.be

EERSTE foto nieuwe px


fem

Aanbevolen berichten

@Josse: 't zou zeker niet de eerste keer zijn dat het zgz gedaan is met de PX, remember

1991-1996: ik denk dat Piaggio relatief niet zoveel PX'en meer verkocht, focus lag percies op uitbreiden van scooters onder Piaggio gamma

1995-1996: lancering van de ET

1996-1997: Piaggio Benelux ging geen PX'en meer ging verkopen (ondertussen was er wel de PX disk in Frankrijk en de UK)

1999: (genummerde?) PX Milennium

2001: Serie Speciale (die zwart witte met blokskes en genummerd) als laatste reeks

2004?: Dan kreeg ge de 25jaar speciale reeks

etc etc.

Wel straf inderdaad dat LML de reden is om toch terug iets te doen voor ons niche-ke.

Prijs gaat een goeie 3000 euro zijn las ik ergens, dus voor Belgie komen daar nog wzel een paar honder euro bovenop zeker ;-)

Link naar reactie

@Euroscooter:

http://www.nextmoto.it/articolo/piaggio-vespa-px-pronta-al-gran-ritorno/8893/

dateert van 27 Juli

Momenteel hebben ze nog één partner - Piaggio Vehicles PVT (http://www.piaggio.co.in) - die al jaren de Ape's en oa ook Calessino produceert en die volgens een paar artikels van een paar maand geleden (http://living.oneindia.in/automobiles/two-wheelers/2010/vespa-lx-125-scooter-piaggio-100610.html)nu ook Vespa's zou beginnen produceren - maar ik verstond pas vanaf 2012.

Dus nu is de vraag, als dat Italiaans artikel klopt - of de frames van bij LML komen of dat ze bij Piaggio Vehicles gaan gemaakt worden?

Link naar reactie

Eindelijk nog eens goed nieuws!(alhoewel de LML's ook best meevallen; kwestie van niemand bij mijn eerste post te schofferen;-))Iemand al een idee van prijs en beschikbaarheid in 2011? Als ik tegen dan geen deftig geprijsde 125 PX(liefst'04-'07) heb gevonden is die nieuwe versie een serieuze kanshebber!

Link naar reactie

Jooooow,

Uit een zeer betrouwbare bron vernam ik dat deze in Milaan op de beurs stond,in de versies 125 en 150ccm.,wel met 2-takt motor.De prijs voor het beestje zou +/- 150 euro meer zijn dan de laatste verkoopprijs in België geweest.Welke het laatste beschikbare jaar was kan ik niet exact meedelen.(was dat 2007?).Deze zou ook in ons belgenlandje beschikbaar komen...

Hopelijk ben ik de PX-minded guys hiermee van dienst geweest.

Greetz,

Vespaboerke.

Link naar reactie

Uit goede bron vernomen dat deze PX in de gloednieuwe Piaggiofabriek in Vietnam wordt gemaakt en LML motoren 125cc en 150cc gebruikt (de gewone 3 poorts zonder membraam). Er zou geen 200cc (2-takt) komen.

LML heeft daarentegen veel nieuwe dingen.

Ze hebben oa. een race uitvoering gemaakt (deze zal je niet kunnen inschrijven is enkel voor op het circuit).

bron: Sven De Nies die EICMA heeft bezocht deze week.

Link naar reactie

Trouwens,ik denk dat ik de eerste topic over de nieuwe px heb gelanceerd.

jep, en ook de 27 andere topics.

Link naar reactie
Allé vooruit, de prijzen van de 2dehandse 200's gaan binnenkort in de hoogte schieten ipv de 125's! ;-)

Heb ik chance dan, ik heb er net een gescoord voor een redelijke prijs :=)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...