Ga naar inhoud
Vespaforum.be

EERSTE foto nieuwe px


fem

Aanbevolen berichten

Ook al maakt het niet uit... vraag ik me toch af of dat Piaggio "hun" PX gaat omkatten met Piaggio chassisnrs en motornrs type ZAPxxxx of VSXxxxx ofdat ze gewoon LML's ombadgen met LML chassisnrs.

Ze gaan zich toch moeten onderscheiden op de markt ...als dé enige PX. ;)

Ajaaa, kost een pak meer dan een LML! Ik hoop als de reacties en kwaliteit dezelfde zullen zijn als die van de LML, ze er niet veel gaan verkopen. Ze zullen zich dus MOETEN onderscheiden! Al vrees ik het... zucht!

Link naar reactie
  • 2 weken later...

alles goed en wel dat er een nieuwe px komt

ze hebben 3 jaar geleden het geld uit de mensen hun zaken gehaald door te zeggen dat het de laatste px zullen zijn.nu de nieuwe px is ook niet goeie koop +/-3500€ en word niet eens in italie gemaakt maar in Vietnam .

als je dan vergelijkt met de lml die een stuk goedkoper is en een betere motor heeft dan is dit weer zakenvullen

Link naar reactie

Oeie? Is de LML beter?

Het feit dat hij niet in Italië zou gemaakt worden is op zich geen ramp. Als je ziet welke grote merken bvb in China of omstreken produceert is dat normaal en niet noodzakelijk een slechte kwaliteit. (bijna alles van electronica, technologische produkten ed worden daar gemaakt)

Link naar reactie

Hi Sven, van waar hebt ge dat de PX'en in Vietnam gemaakt worden? Ik zou denken dat ze die gewoon terug in Indië maken?

'niet eens in Italië'? Ik denk dat het al jaren niet veel uitmaakt waar ze gemaakt word, als ze maar voldoen aan de kwaliteitscontrole en de dienst na verkoop op iets trekt. :(

Zakkenvullen: als er genoeg vraag is, is er aanbod - zie naar alle curries en Vespa derivaten. Zelfs als die vraag aangezwengeld werd vanuit onverwachte hoek, kunt ge 't Piaggio toch eigenlijk niet kwalijk nemen om één van hun meest successvolle produkten opnieuw uit te brengen?

De mensen die zich nu nog zo'n nieuwe Piaggio Vespa PX aankopen zal het worst wezen, zij hebben het geld en willen iets dat "authentiek" is - wat dat ook moge zijn. Uiteindelijk zijn dat toch een ander klienteel dan diegene die zeg maar een tweedehandse Vespa of een LML gaat kopen.

Link naar reactie

This is I believe the last "Product" that is really bild in Itali?

But the planns are also to make it in China...

1291510948-80.jpg

Greets,AJ

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...