Ga naar inhoud
Vespaforum.be

EERSTE foto nieuwe px


fem

Aanbevolen berichten

Zal zeker niet...

Willen van 2T af hier in het regelzieke Europa,

Greets, AJ

Link naar reactie

Da ultimo, il ritorno della PX: la due tempi a marce era stata pensionata nel 2008. La PX monta motori di 125 e 150 cm3, omologati Euro 3 grazie all’adozione di una nuova marmitta catalitic. Al pari delle sorelle automatiche, prevede la scocca in metallo e una serie di richiami al passato che seducono l’appassionato: il kick-starter c’è ancora, a cavallo tra retaggio storico e utile equipaggiamento; la strumentazione, pur con grafiche riviste, è un’evoluzione di quella di trenta e più anni fa. Cambia, in meglio, l’impianto frenante, grazie a un disco anteriore di 200 mm, e il gruppo ottico anteriore, realizzato con una parabola a superfici complesse.

Link naar reactie
het risico is wel nu dat bestaande px minder waard word,mits nieuwprijs aanvaardbaar gaat zijn.

Wat hebben jullie besloten, wat is een aanvaardbare prijs en hoeveel euries mag dat dan zijn?

Blijkbaar weet je veel meer dan de dealers. Toen ik mijn GTS 300 Super Sport heb besteld wist ik de exacte prijs nog niet, en jij weet de prijs al van een vespa die nog op de markt moet komen? Zoals ik al in een ander topic gepost heb: of je zit in de raad van bestuur van Piaggio, je hebt een zesde zintuig of een glazen bol.

Link naar reactie

iedereen heeft andere smaken,maar de terugkomst van de PX heeft heel veel passie doen opwakkeren aan de meeste vespa fans,zelfs die met andere types rijden, het is en het blijft een myte,zelfs ik met een oldie zou eentje willen bezitten, alhoewel ik vrees voor de aankoopprijs dat het toch gepepert gaat zijn.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...