Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Px Terug Van Weg Geweest !


vespadiverso

Aanbevolen berichten

Tja... net een LML gekocht en denk niet dat ik het me zal beklagen. Prijs van de PX is toch nog een stuk duurder. €3500 voor de 125cc tegen €2825 van lml voor het 'basis' modelleke.

Ik weet ook niet wat het verbruik van die px zal zijn, toch ook een doorslaggevende factor voor mij, aangezien ik ermee naar het werk wil bollen.

Natuurlijk jammer dat een lml geen 'echte' Vespa is... Ik hoop maar dat wanneer ik een toerke wil gaan doen met een of andere Vespaclub, dat ik welkom ben met mijn 'namaak' ;)

Link naar reactie

Ik wou natuurlijk het fantastisch mooie uiterlijk van de echte Vespa, lml ziet er net hetzelfde uit, met 'moderne' nieuwe onderdelen want zelf liggen sleutelen zie ik niet zitten. Zal fier zijn als ik de eerste keer hier door het Pajottenland kan snorren! Direct de 'kapellekes' route doen met wat vrienden! :P

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Ik ben gaan kijken naar een aantal 'recente' px-en voor als de mijne verkocht is. Besluit is toch duidelijk: de laatste (vanaf 2006 tot 2008) zijn toch krak hetzelfde gebouwd als de nieuwe en ik heb maar 1 gezien die de moeite was qua prijs-kwaliteit dus als ik het doe kies ik resoluut voor de nieuwe aan 3200 euro.

Ik twijfel wel nog over de kleur. Op dat zwart zie je o zo snel krassen, dat blauw lijkt leuk al weet ik niet of ik dat binnen 5 jaar nog graag zal zien. Misschien toch een witte? Het vermogen is 4,8kW. Wat was dat van die 'laatste'?

Link naar reactie

Ik heb de nieuwe PX'en vorige week ook zien staan bij Vespashop Antwerpen en ik moet zeggen dat het er al bij al toch heel deftig uitzag. Ze verkopen blijkbaar ook als zoete broodjes die nieuwe PX'en, vooral die blauwe kleur. :-)

Link naar reactie
Ik ben gaan kijken naar een aantal 'recente' px-en voor als de mijne verkocht is. Besluit is toch duidelijk: de laatste (vanaf 2006 tot 2008) zijn toch krak hetzelfde gebouwd als de nieuwe en ik heb maar 1 gezien die de moeite was qua prijs-kwaliteit dus als ik het doe kies ik resoluut voor de nieuwe aan 3200 euro.

Ik twijfel wel nog over de kleur. Op dat zwart zie je o zo snel krassen, dat blauw lijkt leuk al weet ik niet of ik dat binnen 5 jaar nog graag zal zien. Misschien toch een witte? Het vermogen is 4,8kW. Wat was dat van die 'laatste'?

Antwoord op mijn eigen vraag: De vorige hadden 6kW. klopt dat? Vandaag dan toch een 2dehandse gekocht, een zwartje met bruin zadel. Viel nog mee qua prijs, km-stand en carrosserie tussen de aantal PX-en die ik bezocht heb. Morgen ga ik hem halen, eens volledig opkuisen en vanaf pasen snorren!

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...