Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Px Terug Van Weg Geweest !


vespadiverso

Aanbevolen berichten

* In Italiƫ zijn nooit PX-discs van de band gerold, die kwamen allemaal uit Indiƫ (zij het 125, 150 of 200)

als dat echt waar is dan rijden er dus nog meer gerebadgetje LML's in BE ;-)

Link naar reactie

Jongens, tegenwoordig wordt bijna alles in het Oosten gemaakt en afgewerkt in land van waar ze verdeeld worden. Armani, Boss, Versace,... allemaal made in Italy, waarom... ... ? Omdat ze gemaakt worden in China en de eindafwerking(lees knopen) wordt in Italiƫ gedaan. Daarom made in Italy.

Daarom minder goed???? Ik denk het niet.

Link naar reactie
de Arcobaleno was de enige echte 'goeie' PX!! :)

P200E rules...

Link naar reactie
de Arcobaleno was de enige echte 'goeie' PX!! :)

Hoe weet je of je een Arcobaleno wel niet een standaard PX hebt?

Grtz

Sindo

vanaf '84 tot voor de "disc" reeks zijn wat men de arcobaleno's noemt. (pas op, dit is een beetje een veralgemening.)

Link naar reactie

3200, das wel echt LML den duvel aandoen dan

hahaha, en dan al die gasten die hunne 2-de hands PX hier willen verkopen aan +3000

die gaan groen lachen

Link naar reactie
Kwalitatief zullen ze op hetzelfde niveau als een disc zitten, dit alles uit zeer betrouwbare bron...

Met andere woorden: kwalitatief is dat dus gene vette (in vergelijking met de pre-disc modellen). :-(

Link naar reactie
Kwalitatief zullen ze op hetzelfde niveau als een disc zitten, dit alles uit zeer betrouwbare bron...

Met andere woorden: kwalitatief is dat dus gene vette (in vergelijking met de pre-disc modellen). :-(

Bwa de laatste PX disc vielen kwalitatief toch mee, ze zullen in elk geval een stuk beter afgewerkt zijn als de LML's...

Trouwens de px millenium waren eigenlijk LML's die volgens Piaggio standarts gemaakt werden, hetgeen een stuk hoger is dan de LML's zelf...

Piaggio is gewoon weer eens wakker geschoten toen ze de verkoopcijfers van LML zagen, trouwens in Italiƫ worden de LML's onder het Piaggio logo verkocht kijk maar eens op de link (kweet nie meer hoe ge foto's moet posten :-/ )

http://img441.imageshack.us/f/italia2009230.jpg

Link naar reactie

Ik voel mij een beetje aangesproken en reageer: ik heb een PX disc, bouwjaar 2007. EƩn van de laatsten. Wordt alle dagen gebruikt voor woon-werkverkeer. Regen of niet, maar ik onderhoud hem wel netjes. Dit betekent om de 5000 km wat olie in de versnellingsbak. En poetsen als hij vuil is. Tot hiertoe alleen een koppelingskabel moeten vervangen op 12000 km en de km-tellerkabel ook op 9000 km. Als ik hier op het forum de zgn enige echte prƩ disc PX-en te koop zie, die hebben allemaal nog geen 12000 km. Ik rij en ik ben blij. Met mijne disc stop ik ook snel als het moet. :P

Dat aub niemand zich persoonlijk aangesproken voelt.

Link naar reactie

zelf vindt ik de px'kes het best aansluiten op het echte vespa gegeven. (voor de nieuwe vespa's he). Eigenlijk was ik van plan ne gts 125 te kopen, maar als de px weer uitkomt mmmmmmmmmmmm... ..

Eigenlijk heb ik wa schrik voor het schakelen en extra onderhoud t.o.v. ne gts.

weer een hartverscheurende keuze erbij...

Link naar reactie

het schakelen is net part of the fun. dat heb je toch snel door en als je net voor de bocht op tijd terugschakeld en ere als een mes door gaat, dat is pas kicken ;)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...