Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Px Terug Van Weg Geweest !


vespadiverso

Aanbevolen berichten

trouwens in Italië worden de LML's onder het Piaggio logo verkocht kijk maar eens op de link (kweet nie meer hoe ge foto's moet posten :-/ )

daar sla je de bal helemaal mis. Ze worden juist gelijk hier voorzien van andere logo's door de eigenaar. En zijt gerust, er zijn er een heel pak die gewoon met de LML logo's rondrijden.

Link naar reactie
Dan doet elke Siciliaan dat blijkbaar want elke px disc die ik daar zag waar de duidelijke LML details op zichtbaar waren, waren voorzien van een Piaggio logo en werden verkocht bij de Piaggio dealer (hetgeen ik met m'n eigen ogen heb gezien trouwens)...

Dat zijn daar dan ook maffiosi hé! ;-)

Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 4 maanden later...
  • 3 weken later...

Zou een nieuwe 4-takt PX veel bedrijfszekerder zijn dan een 2-takt PX van 2006 ? Mijne GTV is gecrasht en in ben dus op zoek naar iets nieuws. Mijn probleem : ik ben absoluut geen mechanieker. Ik hou wel van de 'uitlaat' en het geluid van 2-takt.

Link naar reactie
Zou een nieuwe 4-takt PX veel bedrijfszekerder zijn dan een 2-takt PX van 2006 ? Mijne GTV is gecrasht en in ben dus op zoek naar iets nieuws. Mijn probleem : ik ben absoluut geen mechanieker. Ik hou wel van de 'uitlaat' en het geluid van 2-takt.

De nieuwe px is ook 2 takt.

Link naar reactie

... en ik heb ook een scootrs voor mijn ts :-)

nu noem je wel het enige goeie dat uit vietnam komt (na hun eten) ;-)

LML wordt in India gemaakt en ik was daar inderdaad in zijn totaliteit best tevreden over.

Maar als je gewoon al de dikte van het staal bekijkt, dan weet je toch al genoeg

Link naar reactie
Maar als je gewoon al de dikte van het staal bekijkt, dan weet je toch al genoeg

Pfffttt, dat kan je ook zeggen van Italiaanse scooters. Vergelijk maar eens Vespa's van de jaren '50 - '60 - '70 - '80 - '90 met elkaar en je zal zien dat de dikte van het metaal ook enorm verschillend is. Ze zijn zelfs met de jaren meer en meer plastic gaan gebruiken. ;-)

Ik ben al tevreden dat de PX en LML er zijn, want dat wil zeggen dat er nog lang onderdelen beschikbaar zullen zijn.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...