Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Eerste restauratie


Tyrian

Aanbevolen berichten

@ Frutsab: je hebt gelijkt, mijn kelder staat eigenlijk al vol ;)

@ Moon : Veerprobleem is voorlopig opgelost. :) Motorblokje staat mooi op zijn plaats!

@ joene : U wish ;) Denk niet dat ze ooit verkocht gaat worden...

Groetjes

Tom

Link naar reactie

At T.

Dat dacht ik ook,,,Totdat je weer een nieuw projectje ziet,of wil...

Ben er nu achter dat het zoeken en klussen leuker is dan het rijden!

Behalve op mooie zomer dagen,maar die zijn er voorlopig nog niet...

Greets, AJ

Link naar reactie

Hadden wij ook,We eten, drinken, slapen, Vespa, Werd te gek...

Hebben nog veel meer Hobby's maar kwamen we niet aan toe,Staat ook weer een toffe op Marktplaats,

Zie Vespa 125-A,

Groet AJ...

Link naar reactie

Gisteren nog wat kleine stukjes (en de GAINEN :( ) besteld bij Vespa Classic Parts. Eerste keer besteld. Bestelling gedaan met de vraag of ze nog een ander bepaald onderdeel hadden. Vandaag gebeld om te vragen of ze dit hadden en of ze het ook ineens mee konden opsturen. Ze hebben ALLES vandaag verzonden incl extra stukken EN 5.7 euro die ik moet betalen aan port voor die bestelling van de extra stukken! (die toen eigenlijk nog niet gebeurd was !) SUPER SERVICE!

Link naar reactie

Tom gooit hier eens een fotooke van je vloerstrips - hoe uiteindelijk afgewerkt ?

suc6 en grts frutsab

ps : ik heb al een paar keer een duister figuur door uw straat zien wandelen die een grote camionette op de hoek heeft staan - ik vermoed dat ...

Link naar reactie

die smile op zijn gezicht, net een klein kindje dat zijn eerste lolly eet :-)

leuk, leuk, leuk !

Link naar reactie

Ben al even aan't prutsen met de el. kabels. Batterij, gelijkrichter en stator zijn volgens mij goed aangesloten...De weg naar het stuur verloopt minder vlot :( De kabelboom die erin steekt verschilt toch wat van het schema voor de Douglas dat ik heb van scooterhelp. Het aansluiten van de schakelaar aan het stuur is al helemaal een nachtmerrie...Mijn vingers zijn te dik :)))) Heeft er iemand ervaring in ?

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...