Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Eerste restauratie


Tyrian

Aanbevolen berichten

  • 2 maanden later...
  • 1 maand later...
  • 7 maanden later...

@tyrian

Ik ben hier nieuw op dit forum. Vandaar die late reactie.

Ik ben ook van plan om een vespa te kopen en die te restaureren. Maar voorlopig is dit nog een plan, nog niets concreet dus. Ik ben voorlopig nog op zoek om er ene te kopen in ongeveer de staat als waar jij bent aan begonnen.

Maar als ik jouw project hier zie, dan werkt dit heel inspirerend. Echt schitteeeeerend.

Is dit echt je eerste project ? amaai... zeg.

Heb je een bepaalde technische achtergrond, of was je helemaal een (technische) leek als je hieraan begon ?

groetjes

Karel

Link naar reactie

Hoi Karel,

Was idd eerste restauratie. Had ook geen technische achtergrond hierover. Het is allemaal niet zo ingewikkeld hoor en hier op het forum staat enorm veel info over het meeste zaken die je nodig hebt. Moest je niet alles terugvinden zijn er genoeg mensen hier die je wel zullen helpen.

Heb eventueel een restauratie project beschikbaar. Als je interesse hebt kan je me een pm sturen.

Groeten

Tom

Link naar reactie
  • 1 maand later...
  • 2 weken later...

Dat zietr heel mooi uit, en zeker voor een eerste restauratie! Ik ga binnekort misschien ook aan eentje beginnen. Lammy 125/ primavera ET3 / Vespa 50S. Kan je lijstje maken over de totale kostprijs, ongeveer? je hoeft niet in detail te gaan als je niet wil natuurlijk ;). kwil wete wat ik kan verwachten bij een deftige restauratie :)

Link naar reactie

Een prijs erop plakken is niet mogelijk. Hangt ook af hoever je erin gaat en hoeveel je zelf doet. Als het om de prijs gaat ben je beter af met een gerestaureerde scooter die hier op het forum aangeboden wordt. Meestal kan je het zelf niet doen voor die prijs.

Groeten

Tom

Link naar reactie
  • 5 maanden later...

nieuwe px'en worden geleverd op houten palletjes met daarrond dik karton :)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...