Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Eerste restauratie


Tyrian

Aanbevolen berichten

Heb je een mooie vonk? Probeer anders eens met een nieuwe bougie te steken.

Als je de instellingen van de carbu terug plaatst zoals ze stonden, zou hij toch moeten rijden?

Controleer ook de benzinetoevoer (doe anders eens een kwakje benzine rechtstreeks in het aanzuigstuk).

Groetjes, nero.

Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 1 maand later...

Zo, vorige week al den bazar er terug afgevezen. Carbu overgezet naar tweede...alles overgeplaatst en toen tot de constatatie gekomen dat de schroeven van de luchtfiter niet overeen kwamen :( Dus eerste carbu eerst terug proper geblazen met compressor en terug omgezet. Aangesloten en...1 keer kicker en ze was weg !!! :) joehoeee :) Wie zal het weten. In ieder geval ze rijdt weer.

Link naar reactie

Gisteren kabels van de vitessen volledig in vet ingesmeerd en er terug in gestoken. Het schakelen is nu bijna ook een plezier. Carbu is afgesteld en ze draait als een horloge :)

De juiste choke hendel heb ik eindelijk ook te pakken gekregen. Weet iemand hoe de choke kabel eigenlijk juist aan die hendel onder het zadel bevestigd wordt? Een foto of tekening? Ik kan hier nergens iets van terug vinden...

Groeten

Tom

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Beste,

Ben een struzzo aan restaureren en nu ik uw prachtig werk bekijk denk ik ook een douglas te bezitten.

staat uw chassisnummer op het chassis net boeven de motor , ik heb geen nummer thvd klep ondr het zadel.

er hing wel een vlt3 motor onder van 150cc

l.meulemans@scarlet.be

Link naar reactie

DSC04689.JPG

DSC04693.JPG

DSC04694.JPG

DSC04691.JPG

DSC04695.JPG

DSC04688.JPG

DSC04692.JPG

Hierbij enkele fotos -geen chassisnummer zoals bij Tyrian wel aan de ander zijde , na stralen alleen gaatjes voor een lucas lamp en ikheb een vlt3 motor , zou het een

douglas 102l2 kunnen zijn = hetzelfde als een continental ?????

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...