Tyrian Geplaatst: 12 juni 2010 Auteur Delen Geplaatst: 12 juni 2010 Al geprobeerd om hem in gang te lopen, waarschijnlijk is hij verzopen.quote]niks... bougie eruit en gekickt met naftkraan dicht, terug bougie erin en gekickt, niks, terug naftkraan open en gekickt, niks... Link naar reactie
nero Geplaatst: 12 juni 2010 Delen Geplaatst: 12 juni 2010 Heb je een mooie vonk? Probeer anders eens met een nieuwe bougie te steken. Als je de instellingen van de carbu terug plaatst zoals ze stonden, zou hij toch moeten rijden? Controleer ook de benzinetoevoer (doe anders eens een kwakje benzine rechtstreeks in het aanzuigstuk). Groetjes, nero. Link naar reactie
dave Geplaatst: 22 juni 2010 Delen Geplaatst: 22 juni 2010 @Tyrian: waar hetbt ge de valbaren laten chromeren? is dat via dat adreske van de zandstraler gedaan? Link naar reactie
Tyrian Geplaatst: 22 juni 2010 Auteur Delen Geplaatst: 22 juni 2010 @ Dave Mossu in Waasmunster. nog ambachtelijke zaak. Zeer schappelijk in prijs. Heb werk gezien, heel knap. Link naar reactie
Tyrian Geplaatst: 22 juni 2010 Auteur Delen Geplaatst: 22 juni 2010 Heb gisteren een andere originele carbu toegekregen van de UK. Misschien is er iets mis met de mijne. Het zal moeten wachten tot na Portugal vrees ik... Link naar reactie
Vespappa Geplaatst: 27 juli 2010 Delen Geplaatst: 27 juli 2010 Beter!!! Veel cruise plezier... Link naar reactie
Tyrian Geplaatst: 27 juli 2010 Auteur Delen Geplaatst: 27 juli 2010 Zo, vorige week al den bazar er terug afgevezen. Carbu overgezet naar tweede...alles overgeplaatst en toen tot de constatatie gekomen dat de schroeven van de luchtfiter niet overeen kwamen Dus eerste carbu eerst terug proper geblazen met compressor en terug omgezet. Aangesloten en...1 keer kicker en ze was weg !!! joehoeee Wie zal het weten. In ieder geval ze rijdt weer. Link naar reactie
Tyrian Geplaatst: 27 juli 2010 Auteur Delen Geplaatst: 27 juli 2010 Merci! Is wel zalig om met te rijden Link naar reactie
Maximus Geplaatst: 3 augustus 2010 Delen Geplaatst: 3 augustus 2010 Das een schoon machientje. K zal u wel eens zien rijden in LO. Link naar reactie
Tyrian Geplaatst: 3 augustus 2010 Auteur Delen Geplaatst: 3 augustus 2010 Merci, zijt gij van in de buurt ? Link naar reactie
Maximus Geplaatst: 3 augustus 2010 Delen Geplaatst: 3 augustus 2010 Kruibeke, k rij wel maar met een 50ccke. Dus k zal u ni kunne bijhoude Link naar reactie
Macvespa Geplaatst: 3 augustus 2010 Delen Geplaatst: 3 augustus 2010 Kruibeke, k rij wel maar met een 50ccke. Dus k zal u ni kunne bijhoude toch wel, zenne... Dien douglas is een superschoon masjien, maar rap is ze niet :-)) Link naar reactie
Tyrian Geplaatst: 3 augustus 2010 Auteur Delen Geplaatst: 3 augustus 2010 héla, héla, respect voor een oude madam hé ;-) Ge hebt wel gelijk, snel is ze niet Maar wel betrouwbaar ! Link naar reactie
Maximus Geplaatst: 3 augustus 2010 Delen Geplaatst: 3 augustus 2010 Snelheid is ni belangrijk voor ne vespa vind ik. Maar ge moogt wel zeggen da het een pareltje is. Link naar reactie
Tyrian Geplaatst: 9 augustus 2010 Auteur Delen Geplaatst: 9 augustus 2010 Gisteren kabels van de vitessen volledig in vet ingesmeerd en er terug in gestoken. Het schakelen is nu bijna ook een plezier. Carbu is afgesteld en ze draait als een horloge De juiste choke hendel heb ik eindelijk ook te pakken gekregen. Weet iemand hoe de choke kabel eigenlijk juist aan die hendel onder het zadel bevestigd wordt? Een foto of tekening? Ik kan hier nergens iets van terug vinden... Groeten Tom Link naar reactie
pirre3 Geplaatst: 24 augustus 2010 Delen Geplaatst: 24 augustus 2010 Beste, Ben een struzzo aan restaureren en nu ik uw prachtig werk bekijk denk ik ook een douglas te bezitten. staat uw chassisnummer op het chassis net boeven de motor , ik heb geen nummer thvd klep ondr het zadel. er hing wel een vlt3 motor onder van 150cc l.meulemans@scarlet.be Link naar reactie
Tyrian Geplaatst: 24 augustus 2010 Auteur Delen Geplaatst: 24 augustus 2010 De nummer staat links op het frame,net boven het achterste van de voetplaat. Douglas heeft verschillende modellen gemaakt. Kijk een s op scooterhelp, daar staan de meeste op : http://www.scooterhelp.com/serial/ves.frame.serial.numbers.html Naar onder scrollen. Groetjes, Tom Link naar reactie
pirre3 Geplaatst: 25 augustus 2010 Delen Geplaatst: 25 augustus 2010 Dank voor de info , ga de nummer even zoeken. Staat deze nummer ook op uw inschrijvingsbewijs ??? l.meulemans@scarlet.be Link naar reactie
pirre3 Geplaatst: 26 augustus 2010 Delen Geplaatst: 26 augustus 2010 ik zie alleen een nummer aan de ander zijde bestaande uit 8 cijfers ??? Link naar reactie
Tyrian Geplaatst: 26 augustus 2010 Auteur Delen Geplaatst: 26 augustus 2010 Volgens mijn weten hebben de Douglas hun nummer links zoals op de foto (zoals bij mij kan het zijn dat je de verf moet wegschuren). Waarom denk je een Douglas te hebben eigenlijk ? Kan het geen ACMA zijn of Moovespa? Link naar reactie
pirre3 Geplaatst: 27 augustus 2010 Delen Geplaatst: 27 augustus 2010 denk het niet ,,, rond achterlicht van het merk lucas en made in england , geen gaten in de kas voor een struzzo lamp, ik zal eens fotos nemen. Link naar reactie
Sphinx Geplaatst: 1 september 2010 Delen Geplaatst: 1 september 2010 zijn geen foto's te zien hoor Link naar reactie
pirre3 Geplaatst: 1 september 2010 Delen Geplaatst: 1 september 2010 DSC04689.JPG DSC04693.JPG DSC04694.JPG DSC04691.JPG DSC04695.JPG DSC04688.JPG DSC04692.JPG Hierbij enkele fotos -geen chassisnummer zoals bij Tyrian wel aan de ander zijde , na stralen alleen gaatjes voor een lucas lamp en ikheb een vlt3 motor , zou het een douglas 102l2 kunnen zijn = hetzelfde als een continental ????? Link naar reactie
pirre3 Geplaatst: 1 september 2010 Delen Geplaatst: 1 september 2010 hoe krijg je die erop, heb ze al bij imageshak geupload maar het lukt niet ??? Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.