Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Eerste restauratie


Tyrian

Aanbevolen berichten

  • 4 weken later...

@ CEE : hopelijk snel, heb het voorlopig veel te druk met mijn werk jammer genoeg...:( Alles is in principe klaar en aanwezig, enkel nog spuiten en ineen steken. Kan niet wachten, ze staat heel de tijd naar mij te kijken als ik in de garage kom ;-)

Link naar reactie

@ Buddah : Idd, eentje van 21 maanden en eentje van 5 maanden. De luxe die ik heb gehad met vrije tijd tijdens het slechte weer in de winter moet ik nu dubbel en dik terug betalen...alles op nen hoop samen :( Maar het komt goed ! Alles op zijnen tijd.

Link naar reactie

ja, veel gesleutel komt er hier ook niet meer aan te pas... ...ook 2 kleine prinsesjes thuislopen.

Weet je wat ik dan gedaan heb...een px125 gekocht, dan moet ik er niet veel aan sleutelen...alhoewel er toch ook al weer een hoop nieuwe stukken opstaan :-)

als ze wat ouder zijn ga ik toch ook terug een "oudje" onder handen nemen... ...

echt prachtig wat je hier gedaan hebt, en tot in het detail..chapeau!!!!! Kan niet wachten om de foto's te zien, dus doe maar voort he!!!!

Link naar reactie

Gisteravond de vork voor een groot deel ineen gestoken. Veer, demper, kleine scharnieras. Die veer erop krijgen was ook wel een k..job :(

Nu dat dat gebeurd is kan ik alles terug uit elkaar halen om de vork weer te spuiten! Zo'n ding ineen zetten zonder putten en krassen te maken in de lak is ook niet evident. :)

IMG_1029.JPG

Link naar reactie

@tyrian

misschien domme opmerking van een leek op scoottechnisch gebied :

toen ik vroeger andere schokdempers monteerde op auto's had ik daar een veerklem voor die de veer in elkaar gedrukt hield tijdens de montage - bestaat dit dan niet voor scoots ?

grts frutsab

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...