Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Alle activiteit

Deze stream update zichzelf

  1. Afgelopen uur
  2. sidvespa

    Vespa px millenium

    Anders moet je contact met hem opnemen via FB “zwaans na ni “ is zijn profiel Grtz sidvespa
  3. Vandaag
  4. sidvespa

    Vespa px millenium

    Vriend van mij heeft er eentje te koop staan , geef even je gegevens door in PM geef ik het door aan hem , ik heb hem ook naar deze post verwezen Grtz sidvespa
  5. yag

    Vespa px millenium

    Gezocht voor een vriend, recente px zoals de millenium reeks. Moest er iemand iets hebbrn staan en of info kan doorgeven, alvast bedankt. Kurt
  6. ik heb nog een vork met ijzerspatbord ( wel ook met ijzer koplamp ) liggen wel geen demper, je kan mij bereiken op 0499 - 80 25 62 mvg sidvespa
  7. Zoals MR160 hier verwoorde: roestige pisbakken. Groetjes, nero.
  8. Die van 2012 roesten sneller.
  9. Gisteren
  10. 250€? Was het maar waar. Tegenwoordig het dubbele en meer. zijn gouden billen geworden.
  11. klopt, heb er vorig jaar eentje aan het zoeken geweest en prijzen begonnen bij € 250,- en tot € 400+....
  12. Ik heb een aluminium. Maar er is al aan gelast. Ondertussen is er eentje van Italië onderweg. Komt van een vm. En die is nog in zeer goede staat. Ik ga ze naast elkaar leggen. Kijken of er een verschil is. Moet voor mijn v30 dienen. Maar die aluminium onderdelen gaan veel geld. Tjonge toch. Koplamp wordt uiteraard vervangen door een diameter 95
  13. Ontluchting gaatje benzinedop dat verstopt is kan dit probleem al veroorzaken heb ik ondervonden. Want daardoor vloeit de benzine niet vlot naar de carburateur. mvg Arno
  14. in aftermarket (ijzer) lijken ze allemaal hetzelfde : https://www.motoricambisoviero.it/catalogo/Parafango-Anteriore-Vespa-125-V30T-V31T-V32T-V33T-VM1T-VM2T-VN1T-VN2T-Faro-Basso https://www.sip-scootershop.com/nl/product/spatbord_75204100?usrc=Stuurkolom Mocht je overwegen om een aftermarket te kopen (ijzer), dan heb ik er nog eentje vers gespoten in de juiste kleur liggen.
  15. succes met de verkoop. Zet er anders een prijs op, dan ga je sneller reactie krijgen. Denk persoonlijk dat hij vlotter gaat verkopen met een origineel zadel ipv zo een zweefzadel.
  16. josse

    Faro basso - projectje

    misschien even nog antwoorden op deze opmerking : ik heb verschillende mensen gecontacteerd om te zoeken in hun reserveonderdelen en die ring na te maten (met koperen bus), en kreeg telkens de reactie dat die ook 75mm waren. Als je vervolgens bij SIP gaat zoeken, zijn er 2 ringen repro gemaakt, maar de versie met kogellager= 74mm de versie met koperen bus = 75mm. Dat was dus ook geen oplossing.
  17. josse

    Faro basso - projectje

    misschien even een update voor mocht iemand in de toekomst op dit topic stuiten : - Het blokje blijft een mysterie. Ik ben er nog steeds niet uit welk type het is en Peter Maskes opperde dat het misschien wel een Spaans Motovespa-blok zou kunnen zijn. - Hoe dan ook was de achteras passend voor het recentere type ring met koperen bus, doch hoorde er dan in de carter ook een extra gaatje te zitten voor de smering van die koperen bus. En die zat er niet.... Volgende stappen ondernomen : 1) Peter Maskes heeft de ring afgedraaid totdat die wel mooi paste. 2) ik heb zelf een kanaaltje geboord en gefreesd voor smering van de koperen bus. Hier een foto van hoe zo'n originele carter met oliesmering er uit ziet.
  18. Afgelopen week
  19. vespa 150s 1964 met 200dn motor met ducati ontsteking motor geen200km gelopen na revisie nieuwe zadel. 125 cc papieren momenteel ingeschreven . vraagprijs 4750euro .
  20. Ik ben er maar 1 dagje geweest de rest van de vakantie was in Pisa en Lucca, maar wat fotos!
  21. Is er een verschil tussen een aluminium spatbord van een v30 en een vn? Beide aluminium. Vorm,bevestigingsgaten…? De koplamp verschilt in diameter. Dat weet ik.
  22. Gewoon zeggen dat hij mis is. 🙂 En desgevallend een andere Vespa ter illistratie meebrengen.
  23. bedankt voor jullie reacties. ik heb meerdere vespa's in mijn vriendengroep en allemaal maken ze hetzelfde geluid door het naaldlager. hoe ga ik dit nu weer overbrengen aan de keurder?
  24. Ik denk dat je te maken hebt met een overijverige RDW-medewerker. Geen enkel Vespa-voorwiel draait geruisloos.
  25. Kan er maar aan 1 kant uit, de tandjes mag je niet door het gietstuk persen https://www.sip-scootershop.com/en/product/axle-front-wheel-fa-20mm_22940000 misschien efficient om gelijk de hele schommelarm met lager in de voorvork te vervangen https://www.sip-scootershop.com/en/product/suspension-arm-cif-10-front_17805100?usrc=Steering Column
  26. Ik zou denken aan een te beperkte benzinetoevoer
  27. Bij deze bied ik mijn origineel Nederlandse Vespa P200e te koop aan. Ik verkoop hem omdat ik het geld goed kan gebruiken voor mijn VL3 Struzzo project waar ik mee bezig ben en ik helaas niet alles zelf kan houden. Deze scooter is origineel Nederlands en is compleet uit elkaar geweest en opnieuw opgebouwd. Hierbij is alles gespoten, gereviseerd, voorzien van nieuwe onderdelen en voorzien van nieuwe lak, er is nergens op bezuinigd. Dit geldt ook voor het blok van de scooter, maar dat is allemaal op de foto's terug te zien natuurlijk. Echt alles is aangepakt en vernieuwd. Hij rijdt, remt, stuurt en schakelt top en alles werkt naar behoren. Gewoon een scooter waarmee je direct van het mooie weer kunt gaan genieten en die garant staat voor jarenlang rijplezier. Ik zou het fijn vinden als de scooter naar een liefhebber gaat die hem net zo waardeert als ikzelf! Bij vragen stuur me gerust een berichtje!
  1. Laad meer activiteit
×
×
  • Nieuwe aanmaken...