Jump to content

Fireball

Members
  • Posts

    310
  • Joined

  • Last visited

2 Followers

Scooter Gegevens

  • Scooterclub
    VCA
  • Mijn Scooter(s)
    vespa px210 '85 (sold)
    vespa GTR125 '74
    vespa primavera et3 '79
    vespa PK 125 S '85
    Lambretta Sil200 (project)
    Vespa Acma 125 '57

Persoonlijke Gegevens

  • Woonplaats
    Brasschaat
  • Land
    België

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Fireball's Achievements

Enthusiast

Enthusiast (6/14)

  • Reacting Well Rare
  • Conversation Starter
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

24

Reputation

  1. Je moet de huidige lak mat zetten door licht te slissen, anders gaat de nieuwe laag niet pakken. Krassen moet je ook eerst weg werken met plamuur en mooi glad zetten anders komen die later terug door de nieuwe lak.
  2. Fireball

    Main jet

    HLKD 0,6 denk ik
  3. Fireball

    Main jet

    Hey Jeroen, in mijn cp23 zit: main 106 atomizer 35-12 slow 38 Ik meen me te herinneren dat ik ook de lucht corrector had veranderd van 0 (gesloten) naar een? weetet niet meer en of de bestelling staat de maat niet bij Bollag, dju Hoop dat dit van pas komt
  4. Fireball

    Main jet

    Heeeeeel veel leeswerk, maar hier vind je wel wat: https://www.germanscooterforum.de/topic/286602-vb1-vm-vl-mv-sicke-acma-jetzt-wird-getunt/ Ik zal ter vergelijking dit weekend eens kijken wat er in m'n acma steekt. Dat is wel zonder reedvalve, ik weet niet of dat nog veel uitmaakt. Groeten, Erik
  5. Hey Pieter, Stuur je me de vraagprijs even door in pb? Alvast bedankt, Erik
  6. Thx Stevo, Zo'n contactje had ik al een tijd liggen maar geen idee waar dat moest komen.
  7. Mooi project, Kan je eens een foto plaatsen van dat remcontact? Ik zou dat ook graag monteren op m'n acma. Thx, Erik
  8. Ben op zoek naar een smallframe 125cc blokje, mag dus ook pk, primavera of ET3 blokje zijn.
  9. Heb je al eens bij Streug metalshop gehoord? Ik ben zeer tevreden over zijn werk.
  10. Kent er iemand dit product? Ervaring? https://www.triboron.nl/index.php?item=2-takt-olie&action=page&group_id=35&lang=NL
  11. Een keertje de zitting van de borage vliegwielkant laten oplassen, nu net het stuur van mn gtr laten aanpassen voor schijfrempomp. beide keren rond de 100€ betaald.
  12. Je woont een beetje ver hiervoor, maar ik doe m'n alu laswerk altijd naar Streug metalshop. Topgast. http://www.streugmetalshop.be/contact.htm
  13. Ik zou in eerste plaats proberen de compressieplaat te (laten) herstellen. Indien het niet lukt kan je later nog altijd over stappen op reed valve. Zelf heb ik al een carter gerepareerd met : "Epoxyhars Loctite - Aluminium met hoge temperatuur Hysol 3479" Bewerkt achteraf perfect als aluminium. Maar ik vrees dat de compressieplaat te glad zal zijn om dit spul op te laten pakken.
×
×
  • Create New...