Jump to content
Vespaforum.be

oscario

Members
  • Content Count

    205
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

4 Followers

About oscario

  • Rank
    Lid

Scooter Gegevens

  • Mijn Scooter(s)
    px 200e 150 gl (verkocht)1961 acma(verkocht) vba 1958 gs 1e serie 1962 180ss

Persoonlijke Gegevens

  • Land
    Nederland

Recent Profile Visitors

441 profile views
  1. Is weer even geleden maar kloot fijn veder... ... .. hierbij nog een paar... ... !!!! Vespa logo vast kloppen op beenschild en bij de laatste klap mis meppen op het spatbord deuk lak en ego kapot chrome rand om kader monteren en de verse lak met de scherpe binnenkant van de chrome strips er af schrapen en dan met je hand proberen het goed te poetsen... electrakabelboom door frame aanbrengen en deze dan kapot trekken...dit merk je pas bij de proefrit en hem dan vervangen valt niet mee met droge ogen een curry kopen en dit pas ontdekken als er strips uitvallen gemaakt van indonesische aanbeien zalf om het stuur mee vast te zetten en er dan achter komen dat hij gemaakt is van aanbeienzalf 5 verschillende vespas en andere brol
  2. weet niet of iedereen dat heeft maar ben zelf erg goed in opgaan in repareren om dan naderhand tot het inzicht te komen dat ik het kompleet verkloot hebt hier mijn top 5 schommelarm van mijn ss 180 in puinpoeier slaan om as van schokdemper te verwijderen bij het samenbouwen van een vba blok het laatste stukje met een hamer pas maken(gescheurd carter) dagen kloten met sproeiers op mijn gs en er achterkomen dat de choke blijft hangen na aansluiten van vespatronic wissel en gelijkstroom wisselen(vinden al je lampjes erg fijn soort illuminatie voor hun) nieuw rubbermatje op middentunnel monteren schroef afbreken en dan bij het uitboren fijn uitschieten en een mooi remspoor maken op mijn nieuw gespoten vespa dit vervolgens bij werken met lak zonder verharder... ... ...
×
×
  • Create New...