Ga naar inhoud

Frederik9111

Leden
  • Aantal items

    1276
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Days Won

    54

Frederik9111 last won the day on July 14

Frederik9111 had the most liked content!

Community reputatie

501 Excellent

Over Frederik9111

  • Titel
    Scooterfreak
  • Verjaardag April 21

Scooter Gegevens

  • Mijn Scooter(s)
    50 S
    50 Special
    PK 50 XL
    Sprint
    GLx
    GS
    Primavera
    Primavera ET3
    T5
    PX 125 E
    PX 200 E
    P 200 E Cutdown

Persoonlijke Gegevens

  • Woonplaats
    Sint-Niklaas
  • Land
    België

Recente bezoekers van dit profiel

2303 profielweergaven
  1. Rondje om de kerk 2017

    Topverslag en foto's, Pim!!
  2. Vettige PX125

    Voor een blok met 16.500 km's ziet dat er heel normaal en zelfs behoorlijk proper uit. Don't fix it, if it ain't broken!
  3. Olie om en rond schakelkast vespa Px

    Fotootjeuh gaarne! Lekkend selecterboxpakkingske?
  4. Olie/benzine lek PX 200

    Ik ontken niet dat je spitback kan hebben mét een kelkje, maar daarom is er nog geen oorzakelijk verband. Ook meteen gewone luchtfilter (of niks) zou je een fontijntje boven de carbu zien hoor :-) Ook na een revisie is spitback zeer goed mogelijk (tenzij je het intakevlak terug hebt opgelast).
  5. Olie/benzine lek PX 200

    Kelk of geen kelk, spitback is spitback. Heeft niks met het debiet van de carbu of al dan niet luchtfilter te maken; wél met slijtage of schade aan het intakevlak in de krukaskamer.
  6. VESPA SERVICE emaille reclamebord

    Prima, zooi verkocht, account kan gedelete worden.
  7. Motorblok p200 of px200 gezocht

    Ik ben geintrigeerd door die twee extra boutjes in de bodemplaat (beide kanten). Iemand een idee waarvoor?
  8. FLYTECH PINASCO IGNITION

    Goh, geen last van gehad. Heb toen wel een paar extra massacontactjes geplaatst.
  9. FLYTECH PINASCO IGNITION

    Tenzij ik me vergis: Ø 20mm shaft
  10. FLYTECH PINASCO IGNITION

    Ik heb alvast prima ervaring met de Sprint-variant van de Pinasco Flytech. Plug&play, valt niet zo heel veel over te zeggen. De BGM Pro variant zou ook niet slecht zijn.
  11. Motorblok p200 of px200 gezocht

    Ben je daar zeker van, Kwinten? Legend**** durft er (naar ik opgevangen heb) al es de kantjes van af rijden... Kwa kostprijs incl. officiële werkuren lijkt me de kans zeer klein voor die prijs. De CDI is alleszins nog de originele. Gezien de resterende modder- en oliekluitsporen denk ik eerder een ongeopend afgestoomd blok.
  12. Motorblok p200 of px200 gezocht

    Waar?! Alle gekheid op een stokje, ik ben vorige maand ook over een 80ies PX200E-tje gestruikeld voor €800. Maar incl. volledige ontmanteling van motor en kader, nieuwe bekabeling en elektriciteit, nieuwe tank, grote motorrevisie, velgen, banden en eigen (amateuristisch) lakwerk zal ik toch wel ergens boven de €2K eindigen hoor (plus een 100-tal avond- en nachtelijke knutseluren). Wie NU een betrouwbare rijdende 200 wil zal toch iets dieper in z'n zakken moeten tasten hoor.
  13. PX 150 bj 1981

    Neen voor 150cc heb je nog steeds een motorijbewijs nodig hoor.
  14. PX 150 bj 1981

    Pas maar op... naar mijn gevoel is de markt voor A-rijbewijzers wat aan't groeien. Paar weken geleden nog een paar PX150dics zien verhandeld worden voor €2500~2700. Sinds een paar maand is het nu ook écht gedaan met de nieuwverkoop he? Veel Vespa-instappers met het juiste rijbewijs laten zich charmeren door 25cc extra hoor.
  15. PX 150 bj 1981

    Als uw ogen en maag die kleur verdragen: kopen! Met €2000 dek je niet de aankoop-, revisie- en herspuitkosten van een ander exemplaar. Wat mij betreft zeker geen overdreven vraagprijs. Eventueel €3 korting bedingen voor het ontbrekende kicktartrubbertje?
×