Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Primavera O'lack of Sprint Veloce


Julo

Aanbevolen berichten

Hallo

Ik sta op het punt een oldie bij te kopen. Ik twijfel tussen twee modellen momenteel:

Vespa Primavera 125 van 1968 in O'lack, volledig in orde voor  €4400.

P1350058-600x450.JPG

Of

Vespa Sprint Veloce 150 enkele jaren geleden herspoten (geen fotos voorhanden) en motor net gereviseerd. €4300 (zie foto als bijlage).

 

Mijn hart zegt Primavera maar graag jullie advies.

 

Naamloos.png

Link naar reactie

Naar mijn mening is 4400 EUR voor een niet-ET3 Primavera aan de hoge kant, ook al is het een handelaarsprijs (foto's zijn zo te zien van bij de Vespagarage?). 4300 EUR voor een gereviseerde en nieuw gespoten Sprint V is dan weer een handelaarsprijs die ik wel zou verwachten?

Hangt er ook een beetje van af hoe groot je bent, want een smallframe voelt als een fiets als je gewend bent om met motoren te rijden (als ik me niet vergis ben je ook een BMW GS rijder?) :)

Link naar reactie

De Primavera stond idd bij vintagescooters. Ik vind die idd super met hun smalle karkas. Is ondertussen wel verkocht krijg ik net bericht... 

Wat met deze PX?

https://www.2dehands.be/motoren/motoren/vespa/vespa-px-200-arcobaleno-oldtimer-347598420.html

Link naar reactie

Slik... Voor €4400 mag je mijn gerestaureerde witte Primavera ET3 met spliternieuw gebouwd 130 Polini-blokje kopen! :blink:

Als je 't juiste rijbewijs hebt zou'k als instapper voor de P200tjes gaan en de (nog oudere 6v) oldie-plannen even opbergen tot je de technische basisvaardigheden van het Vespa-onderhoud wat onder de knie hebt.

 

Link naar reactie

De prijzen van die PXen zijn er ook over maar ja. Voor 500€ minder heb ik twee maand geleden een BMWR1100RT gekocht van 99 met alles er op en er aan en 35000km.

Link naar reactie
22 uren geleden, Thomassker zei:

Een PX200E arcobaleno werd gemaakt van '83 tot '93, waarom zou dit geen oldie zijn?

Volgens de reglementen van Vespa World Club is de PX een "moderne", hoor :P

No joke! 

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...