Jump to content
Vespaforum.be

Oude Vespa Fotos

propliner

Recommended Posts

• 5 months later...
  • 3 weeks later...
  • 2 months later...
  • 2 months later...
  • 1 year later...

Op alle foto's staat m'n pa , eerst met z'n farro basso (waar hij de koplamp van het spatbord gehaald had en op z'n stuur heeft gemonteerd om wat moderner te tonen) . Daarna met z'n GS 150 . Hij heeft toen zijn Farro Basso (met open bil) verkocht voor 5000 Bfr. ( rond 1960 moet dit geweest zijn). De trouwfoto zijn mijn ouders in het jaar '60 . toen waren ze lid van VC Roeselare.

vespa foto's pa 001 - kopie (4).jpg

vespa foto's pa 001 - kopie (9).jpg

vespa foto's pa 001 - kopie.jpg

vespa foto's pa 1 001 - kopie (2).jpg

vespa foto's pa 1 001 - kopie.jpg

vespa trouw ma&pa 001 - kopie.jpg

vespacover 001 - kopie.jpg

• Like 7
Op 13/3/2018 om 21:36, 1969 zei:

Op alle foto's staat m'n pa , eerst met z'n farro basso (waar hij de koplamp van het spatbord gehaald had en op z'n stuur heeft gemonteerd om wat moderner te tonen) . Daarna met z'n GS 150 . Hij heeft toen zijn Farro Basso (met open bil) verkocht voor 5000 Bfr. ( rond 1960 moet dit geweest zijn). De trouwfoto zijn mijn ouders in het jaar '60 . toen waren ze lid van VC Roeselare.

Geweldig verhaal, ik krijg er kippenvel van :wub:

Desalniettemin zou onze va zaliger in de begin jaren 60 gezegd hebben : Amai voafduizend frang, dan zit er toch zekers en nief bougi in en nief ole... En Anno 2018 kunnen zou ik zeggen daar hebde nog geen set white walls voor :lol:

• Like 1
  • Thanks 1
1 uur terug, designo zei:

scan0009.jpg

Eigenlijk is er op 60 jaar ( 1958-2018 ) niet zo veel veranderd aan een "oude Vespa" vergeleken met een "nieuwe GTS", als je vluchtig je ogen over de zwart-wit foto laat glijden ;)

Alleen als je echt nauwkeurig "door de plastic" gaat heenkijken. dan is het overduidelijk. dat enkel de " namaak (watergekoelde ) GTS- koelsleuven". ongeveer hetzelfde zijn :D

• Like 1
  • Haha 2
  • 1 month later...