Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Wie is er eigenlijk nu nog op de baan me zene scooter


Quick

Aanbevolen berichten

ik rij altijd behalve nu, er ligt nu een halve cm zout op de baan en ik wil nog 30j met men vespa kunnen rijden zonder hem ieder jaar te moeten laten spuiten dus als ze strooien staak ik :-)

voor de rest heb ik iedere dag gereden tot gisteren.

Link naar reactie

met de sneeuw die ze voorspellen, ga ik deze week overslaan. Anders rijd ik ermee naar het werk (125km per week)

Ik ben wel zaterdag nog op eerste onderhoud geweest (1000km sinds begin november 2012) op 45min rijden van thuis en het was frisjes (lees: berekoud). Lang leve mijn Tucano Urbano R093, anders waren mijn knieen er afgevroren...

Link naar reactie

't Is inderdaad friskes aan 't worden, maar 'k ben vandaag thuis en ga na de middag nog een toerke doen met de LML, Tervuren-Leuven... zien of er nog solden zijn ;-) maar zeker ergens stoppen voor ne hele warme Cappuccino ;-)

Deze nacht geven ze plaatselijk 10cm sneeuw, dus morgen is het voor de durvers... morgen de mountainbikefiets op als er sneeuw ligt en even genieten van het Zoniënwoud. Woensdag moet ik terug werken en is het van moeten met de vespa... maar één wagen meer in het gezin en 'k denk dat 't vrouwke haar elektrische fiets ook zal laten staan en de wagen zal nemen naar 't werk :-( weinig keuze dus... maar een beetje bobsleeën kan ook eens leuk zijn ;-)

Link naar reactie

Af en toe eens rondbollen met berekoud vriesweer ( uiteraard met thermo-kledij ) is wel eens fijn ( vooral als er nadien warme verse kippesoep of chocomelk klaarstaat )...maar vanaf dat er grote porties pekel op de wegen verschijnen blijft de Vespa in de garage ... <(:))

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...