Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Originele banden op nieuwe PX


BV1980

Aanbevolen berichten

Had op de mijne ook 2 savas erop en de reserve band een dunlop . De fabrieken kopen ganse loten op van de ene en dan van de andere .

Ligt aan de prijs en zo komt het dat er dan deze en dan een ander merk opligt . Heb mijn savas eerst opgereden zonder problemen ( wel sportief maar voorzichtig bij nat weer ) en nu michelin eronder . ( diene savas zijn toch snel genoeg versleten :-) ) . Dit probleem met de banden heb je zelfs bij BMW motoren (allen geen sava :-) ). gr

Link naar reactie

Heb ook een nieuwe PX en bij mij zijn het wel Michelins S83. Ik zou in ieder geval geen vertrouwen meer hebben in die dealer, als ze daar al voor sjoemelen. Maar ik zou eerst es verhaal halen bij die dealer en checken wat hij zegt. Als het inderdaad is zoals dendan zegt, weet je tenminste al dat je die dealer wel kunt vertrouwen, ook wel belangrijk.

Link naar reactie
Als ze ganse loten opkopen zoals hier beweert wordt, dan zouden de 3 bandjes toch van dezelfde fabrikant moeten zijn. Ze gooien daar in Pontedera niet alle merken door elkaar op een hoop hoor.

Dat is ook 't enige dat ik vreemd vind. Pas maar op of de dealer zegt:" aja, ok, we doen die michelin eraf en leggen er ook een sava op". ;-)

Vooralleer de dealer als onbetrouwbaar te beschouwen, gewoon eens vragen, dat kan geen kwaad en kost niets. ALs een dealer zich daarmee moet bezighouden dan gaat hij het echt niet ver meer schoppen, het verschil tussen een standaard Sava en een Michelin S83 is nog geen 10€ per band!

Link naar reactie

Het kan natuurlijk ook zijn dat die dealer nog een grote voorraad sava banden had liggen ... en de michelin's gebruikt (en aanrekent) bij Vespa's die nieuwe banden nodig hebben ... Een confrontatie met uw dealer zou niet slecht zijn ;laat het hier niet bij zitten !

Link naar reactie

ter info: op een nieuwe gts staan savas, om maar te zeggen dat de fazbriek ook wel een contract heeft met sava. Het kan perfect dat men in de productielijn waar men de wielen monteert al is overgestapt en verderop in de lijn waar het reservewiel gemonteerd wordt, nog met savas gewerkt wordt

Link naar reactie

Nu ben ik toch benieuwd wie die dealer is.

Link naar reactie

Die dealer moet niet je beste vriend zijn ; hij moet je gewoon eerlijk en correct behandelen. Laat je vooral niet overdonderen door welbespraakt gelul en rond de potgedraai ; zou hij het leuk vinden om bedondert te worden? Bijt van je af ... Je mag gerust de naam van de dealer noemen (als je dat zelf wil) zodat forumleden ook weten waar ze aan toe zijn als ze bij hem iets kopen . Een goede dealer heeft er alle belang bij dat klanten tevreden zijn; dan komen ze terug en brengen nieuwe klanten aan ...

Link naar reactie
Me Sava's is niks mis , heb daar jaren me gereden . Nooit problemen gehad , en rij nochtans gelijk ne zot ... .

Ik denk dat bij veel gasten int kopke zit

Serieuze contradictie eh Quick...gij rijdt gelijk ne zot en bij de anderen zit het in het koppeke... :D

Link naar reactie
Bij u telt dat niet Sindo,gij kunt mij uw voetjes niet aan de grond.Da's normaal dat gij omvalt :-))))

Woehahahahaha, 't is nog waar ook :-)

ik zie mijn lul nog als ik pis ... Pffff

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...