Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Originele banden op nieuwe PX


BV1980

Aanbevolen berichten

Op de nieuwe px'en (heb er zelf één) liggen inderdaad de Michelin s83. Laat dit niet zomaar passeren en eis twee nieuwe Michelins...

Link naar reactie

als die Michelins er moeten opstaan van't fabriek uit,dan is't zo.

Maar ik veronderstel dat iedereen die hier zegt dat die Sava's zo slecht zijn er al een seizoen mee gereden hebben en er mee op hun donder zijn gegaan.

Ikzelf heb al 2 seizoenen met sava whitewalls gereden,en kijk,ik ben nog nooit onderuit gegaan.

Die Michelins,Heidenaus,enz...die zijn zeker beter,helemaal mee akkoord.Maar veel hangt er vanaf hoe en wanneer je rijdt met de scoot.

Link naar reactie

jaja,zeker en vast.

En je hebt 100% gelijk om te reklameren.

Maar als ge u als winkel DAAR moet mee bezig houden om die banden te wisselen voor uiteindelijk misschien 20€ te besparen (want zijn werkuren kosten ook geld)...dan zijt ge ni goed bezig denk ik.

Link naar reactie

Inderdaad, en dat zou mij toch wat verwonderen, zou blijken dat het een klein prutserke is. 't kan toch ook zijn dat ze zo van de fabriek gekomen zijn. Het zou me toch niet verwonderen bij Vespa. Bij auto's is dat soms ook zo, actie van bepaalde constructeur banden. Het is sowieso niet correct dat je reservewiel dan wel anders is.

Steeds gehoord dat het S83 van Michelin zou moeten zijn. BIj mij liggen er origineel Pirelli SC30 op (praktisch gelijk als die Michelin), de vespa is wel van eind 2006.

Link naar reactie

Bij u telt dat niet Sindo,gij kunt mij uw voetjes niet aan de grond.Da's normaal dat gij omvalt :-))))

Link naar reactie

Ik zou gewoon naar de dealer stappen en uitleg vragen, als hij zegt dat hij die savas er zelf heeft opgelegd, vraag dan om er terug michelins op te leggen...als hij zegt dat die savas er al oplagen, vraag je de contactgegevens van degene die de vespa aan hem leverde...zo zou ik het althans aanpakken...wat er hier verder op het forum, door mij en anderen nog over gezegd wordt, lijkt mij dan redelijk overbodig...

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...