Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Wat krijg je in een topkoffer?


Annelies en Youri

Aanbevolen berichten

ik gok om helmen in te steken

Ding Ding Ding ... we have a winner!

Is niks gevaarlijk aan ze ... hebt ge er al mee gereden? Geef dan commentaar ...

Zijn er nog velen met Vespa's en maxiscooters die op deze manier rondrijden. Eens op de bestemming rij je zonder zakken he ...

Eerste keer dat er hier mensen zijn die er negatief over spreken ... vorige keer was het enkel schrik om eventuele krasjes op de billen en nu is het "een gevaar" ...

Als ge met twee op ne Vespa zit en ge gaat voor een week of twee weg ... dan hebt ge bagage bij ... en die kan niet enkel tussen de benen en zeker niet allemaal op het voorwiel. Dus ... niet veel oplossingen he ;)

Zijn die er wel ... en kom niet af met aanhangwagentjes ... dan wil ik het graag ne keer zien.

Groeten,

Rolf

Link naar reactie

als ge op uw bestemming zijt en ge haalt uw begage eraf, dan kan je onderweg evengoed uw topkoffer volsteken, als ge stopt om te eten onderweg , of wa dan ook, kan je die toch menemen. Soit

Link naar reactie

Het gaat hem niet over da brommerken (ne vespa is een scooter) maar om diegenen die erop zitten:

54678540837148151835634.jpg

Zoals ge kunt zien blijven die op hun roestbakken eeuwig jong... :)))

Voor de rest: neen, in een topkoffer krijgt ge geen 2 valiezen, hoogstens een paar onderbroeken, t-shirts en ne GSM voor touring te bellen als ge weer eens in panne zijt gevallen. :)))

Groetjes, nero.

Link naar reactie
@RolfGTS125, en hoeveel fietsers of voetgangers hedde mee gesjoept;)) Grtjs Makke

Geen ene ... met nen 300 moet ge u op de rijbaan begeven ;) niet op het voet- of fietspad ;)

Tussen auto's rijden is minder ... maar ze gaan op zij en dan hebt ge plaats zat ...

Groeten,

Rolf

Dan heb je nog niet in de file in Duitsland gestaan. Die "pitsen" u gewoon dicht. Heb dit jaar al enkele keren mijn voet bijna gebruikt om tegen een wagen te sjotten.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...