Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Wat krijg je in een topkoffer?


Annelies en Youri

Aanbevolen berichten

gisteren naar de boerenmarkt geweest.

in de topkoffer:

8 pistolets

een groot grof gesneden

2 salamis, eentje met vijgen en eentje met noten

2kg mosselen

1 portie kibbelingen

1 tros bananen

1 groene selder

een potje prepare 150gr

een potje kip curry 150gr

een zwarte pens

en ik had nog plaats over

Link naar reactie

Als ge kunt inpakken ... dus niet gelijk een vrouw haar boodschappen in een zak van den Delhaize steekt ... dan krijgde heel veel in uwen topkoffer ...'t is een kwestie van stapelen.

Is dure kost maar zeker geen verloren kost. PLus m'n vrouw is tevreden over het ruggesteuntje dat ze nu heeft wanneer we een langere rit doen.

Gewoon doen! Zal eens zien of ik nog ergens een foto van 2 helmen heb steken ... dan kunt ge beslissen ;)

Groeten,

Rolf

Link naar reactie
  • 2 jaren later...
  • 9 maanden later...

Oerlelijk en zo.n topkoffer zorgt voor een mega onbelans op hogere snelheid. Vangt veel wind.

Ik heb mijn bagage gewoon tussen de voeten staan. Ik heb een speciale sporttas in de kleuren van mijn gts

Ik vind het ook levensgevaarlijk in Nederland krijg je een dikke prent van 180 Euro als ze je zo tegenkomen haha

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Ik heb op mijne plastieken ook een topkoffer, was een vereiste als ik mijn vrouwtje wou meenemen, geen topkoffer/rugsteun, vrouwtje niet mee, komt ambras van , manneke altijd alleen weg, dus topkoffer. Wat kan daar in , 4 grote bruin carré's gesneden, helm, regenpak enz... . Stabiliteit, ondervind totaal geen verschil met of zonder koffer, wel gewichtjes aan stuur aangepast.

K'heb op mijnen ijzeren ook nen topkoffer, wa steekt er daarin, 2 borden, 2x bestek, 2 glazen, klein flesje rode wijn, ne pain Français, een Italiaanse worst, Boursin en mijn regenpak.

 

thumb_IMG_3038_1024.jpg

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...