Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Winter projectjes


flyingpig

Aanbevolen berichten

@ mr160, dat is wel een ferm ding. amaai

Link naar reactie

nice, wordt weer heel wat gewerkt deze winter, dus jongens laat wat meer foto's passeren he niet te bescheiden ;)

Mijn is eerst een garage om al mijn scooters te stallen en een beetje deftig te kunnen werken ;)

Link naar reactie

Mijn werk voor deze winter ligt ongeveer in dezelfde aard als bij Sindo. Eerst garage opruimen om plaats te maken om mijn vespa's op een deftige manier een plaatsje te geven. En mijn vespa's eens terug te halen bij familie waar ze momenteel gestald staan. Er staan nog een GTR in het schab en een PX die een specialeke moet worden. Maarrrrrrrr , de tijd ontbreekt.

Link naar reactie

Mijn winterproject:

Is niet perfect maar nieuwe schijven en blokken, achterbanden, oliekeerringen en ditributieriem(thx schoonvader) en gaan.

th_09012011090.jpg

th_21.jpg

Vespa's gaan binnenkort in de verkoop, kan niet alles houden.

Link naar reactie

UfO's zijn niet evident. Ze willen niet altijd starten. Ze vragen er teveel geld voor en dat gevoel van in films vindt niemand. Beetje italiaans dus

Link naar reactie

updateje van mijne special ;)

blok is volledig gereviseerd, compleet standaard met platinnekes, nieuwe uitlaat en piston ;)

lambrettamotor.jpg

lambretta2.jpg

lambretta1rt.jpg

Link naar reactie

Cee, ziet er prachtig uit, hij is echt mooi. Heb je de cilinder dan gehont en overmaats piston ingestoken of was de loopbaan nog 'perfect' in hoeverre een ijzeren cilinder perfect kan zijn na een ettelijke km's en heb je een standaard piston gestoken? Gaje de super patina die hij nu heeft behandelen?

Groetjes arti-bella

Link naar reactie

cilinder en piston waren nog goed. geen krassen,... enkel borgingetje van de circlips in de piston was afgebroken, daarmee gewone standaard piston met nieuwe ringen erin.

scooter wordt niets aan gedaan. alles is uit mekaar geweest, proper gemaakt, en 'opgeschuurd' met commandant 4.

Link naar reactie
cilinder en piston waren nog goed. geen krassen,... enkel borgingetje van de circlips in de piston was afgebroken, daarmee gewone standaard piston met nieuwe ringen erin.

scooter wordt niets aan gedaan. alles is uit mekaar geweest, proper gemaakt, en 'opgeschuurd' met commandant 4.

Goe bezig Cee, bij deze misschien is ineens een oproep doen om al die O-lak Silver Specials is samen te krijgen op de komende Customshow, we ziitten al een 4tal denk ik.

Link naar reactie
  • 2 maanden later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...