Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Winter projectjes


flyingpig

Aanbevolen berichten

Ne Sportster, dat is toch nen Harley voor vrouwen (zoals ze zeggen)? Allé ja, ge komt van scooters dus eigenlijk niet veel verschil hé (wat het vrouwelijke betreft). :-)

Ik ben benieuwd naar het eindresultaat want (Sinner) Sam is er dikwijls over bezig.

Zie ik daar nu iemand met ne cola zero in zijn handen en er staat begot ne volle bak JUP in de garage... LOL

Link naar reactie

Vind ik nog wel vet eigenlijk. Gaat hier toch ook nog eens in de garage komen.

Link naar reactie

Fout Pig! hier is de diepe tunnel uitgehaald en de plaats die vrijkomt vervangt de verloren ruimte van de versmalling. originele tank inhoud: 13l, aangepaste tank inhoud: 12l. ook komt de benzinekraan helemaal onderaan in het laagste punt waardoor er bijna geen verlies is van inhoud.

Link naar reactie

Eerste maal met mijn afgewerkt winterproject een toertje gaan doen naar Lillo.(scooter staat te koop)

foto0412z.jpg

foto0411ed.jpg

foto0409q.jpg

foto0408l.jpg

Link naar reactie
  • 2 maanden later...
  • 2 weken later...

@pete: de deze moet nog afgelast worden en gecoat.

degene die er nu tijdelijk opstaat is een originele, inderdaad een zwarte met een grote roze sticker op...

Link naar reactie

nu mijn VBB's klaar zijn en de GL bij de poedercoater ligt, heb ik mijn vnb1t weer even van stal gehaald.

Als eerste logo's erop, motor ligt klaar,nieuw kabelboompje erin, rest van de kabels ook vervangen voor een setje orgineel, nog een paar accessoires en dan toeren.

94523441705112172600868.jpg

97104241705114505933957.jpg

37512941705120172600056.jpg

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...