Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Rally 200


singelee

Aanbevolen berichten

Er staat op Kapaza een rally 200 te koop in full resto staat maar ik miszien mij er iets aan?

Is het een samenraapsel? Heb er wel zin in anders :-).

Link naar reactie

Het spuitwerk is idd precies met de rol gedaan.

Had hetzelfde gevoel, rap overspoten, geen papieren,...

Achterlicht is ook niet het juiste,...

Hou me maar op de hoogte DR.

Link naar reactie

heb hier gisteren al voor gebeld; en Didier is hiervoor al gaan kijken. chassisnr komt overeen, prefix is VSe1m, komt overeen met rally 200 electronic femsa!

Link naar reactie

Was het de moeite cee? Ik veronderstel van niet want anders zou Didier of jij hem wel hebben meegenomen ;-).

Link naar reactie

en wat was de prefix van de motor ?

als de Rally echt van 1978 is dan zou het er een met Ducati ontsteking moeten zijn dacht ik.

Femsatronics zijn gemaakt van '72 tot '77 (zie scooterhelp: http://www.scooterhelp.com/motors/VSE1M.rally200e.femsa.html)

Link naar reactie

hallo,

ik ben savonds direct gaan kijken, inderdaad.

in mijn ogen is het geen samenraapsel van vanalles, ik denk het het wel een 'echt' rally is maar zeker geen italiaanse. de man beweerde dat hij uit griekenland kwam...

maar dit geloof ik echter niet. de kwaliteit van de vespa was echt slecht! krom beenschild, zeer veel radiale en axiale speling op de gas en schakbelbuis, chassis vanachter krom, rot achteraan en gewoon een plaatje over'gebogen', is idd niet voor nisk zwart gespoten op de voetplaat; als ik op de midden tunnel klopte was het al niet veel soeps... nadat ik dit allemaal zag heb ik me niet echt meer de moeite gedaan om op m'n knie te gaan zitten en onder de bodem te kijken. nu ik denk wel dat deze vespa aan 1200-1300 euro weg zal mogen. maar dat is nog teveel voor zo een echte vrak.

veel kans dat het chassis na het stralen oud ijzer is, het spatbord en de linkerbil waren ook ongeveer onbruikbaar. het stuur had echt veel speling.. dus wat heb je nog aan deze vespa? enkel een motor waarvan je de staat, noch kwaliteit weet..

mijn raad, deze vespa is geen 500euro waard voor mij, omdat je vrijwel alles nieuw of 2dehands elders moet gaan zoeken. niks goed meer aan.. indien er leeks zijn die denken ene koopje te kunnen doen zou ik voor deze keer zeker "passen" en zeker NIET kopen.

ik had geld opzak en heb hem ook niet gekocht, deze vespa ga je niet aan een kenner verkopen, wel aan een leek, of aan iemand die denkt een kenner te zijn maar het eigelik niet is..

gr didier

Link naar reactie

pff, griekse scooters soms kom je ze wel eens tegen... meestal zijn ze idd zo rot als snot gereden. heb zo twee keer naar een 'griekse' sprint gaan kijken om tot dezelfde conclusie te komen als Didier.

Link naar reactie

Wijze raad van tante Kaat ;-). Merci Didier. Al niet voor niks naar daar gereden.

Link naar reactie

hallo,

@ fajes; heb ook een px200 gehad uit griekenland, motor was goed opzich met het chassis vertoonde ook veel roest, deuken en 'kromme' stukken..

@ henry; bedankt, maar k heb gwn alles geschreven lijk het was... ;)

grtz

Link naar reactie

@D,Wespje,Leuk geschreven,,,

Voor 500 moeten we het toch maar doen!,Rooitje ook wel,maar word meer word te gek?

Wil je Haar beetje toonbaar maken ben je 3K verder...

Groet,AJ

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...