Jump to content
Vespaforum.be

Didier Wesp

Members
  • Posts

    1,240
  • Joined

  • Last visited

Scooter Gegevens

  • Mijn Scooter(s)
    V30,
    Vm1
    Vn2,
    Vl3,
    vgl,
    vs4,
    Glx,
    Sprint,
    v50 '63
    Special'70
    160 gs mk1,
    160 gs mk2,
    ss180 mk1,
    ss180 mk2,
    ss90 replica,
    Gtr,
    rally 180,
    rally 200,
    Px 150
    Px 200
    T5 classic

Persoonlijke Gegevens

  • Woonplaats
    Be- maaskant
  • Land
    België

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Didier Wesp's Achievements

Collaborator

Collaborator (7/14)

  • Reacting Well Rare
  • Conversation Starter
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

13

Reputation

  1. Hallo, Op de gelijkrichterkap na, heb ik alle delen origineel, 2dehands liggen. Stuur me best even Pb. Gr Didier
  2. Hallo, Ik zoek; -een benzinetank voor een VGL1T. ( niet de rechthoek maar dus die met het ‘spitse’ gedeelte vanvoor.) Zelfde als Struzzo vl2/3 als ik me niet vergis. - linker en rechter wang, staat maakt niet zoveel uit. - eventueel een stuur van een vgl of vb1t. groeten, Didier
  3. Hallo, ik heb een ‘compleet’ stuur liggen van een italiaanse vbb. Goede staat, nagenoege geen speling. Als je fotos wil mag je me een pb sturen. Gr Didier
  4. Is verkocht ja. Topic mag gesloten. Mvg
  5. Ik heb een Vespa Vgl Misa staan. Volledig en netjes gerestaureerd. belgische inschrijving met correcte nrs. Mooie, standaard originele vespa. Zal wel iets meer kosten dan 4.5k. moest je interesse hebben kan ik u wel enkele fotos bezorgen. mvg
  6. Hallo, Zoek je een koelkap met de bevestigingsbout bovenop of opzij van de cilinderkop? Zijn nl 2 verschillende. gr Didier
  7. Hallo, Ik heb geen losse motor meer te koop. Gr Didier
  8. Hallo, Bedoel je met compleet dat het stuur zelf compleet moet zijn; gasbuis, schakelbuis met bevestigingen voor de kabels enz, of bedoel je dat er ook nog de lamp, teller en hevels bij moeten zijn..? Stuur me anders even een PB. mvg Didier
  9. Te koop aangeboden; Vespa vgl1t, gl misa uit 1957 Info wat betreft de Vespa; Deze Vespa is 7jaar geleden bij een carrosseriebedrijf onderhanden genomen en herspoten. Sindsdien geen 5x de baan op gegaan. De toenmalige eigenaar van 78jaar had deze vespa van in zijn 'jonge jaren' nog op stal staan en wilde hem restaureren. Nadat hij hem had laten spuiten heeft hij er wat werk in gestoken; een aantal lagers vernieuwd, nieuwe bekabeling, nieuwe bandjes, rubbers,... Omdat de motor ookal zo een 30 jaar niet gelopen had, kreeg hij deze niet aan de praat. Ik heb hem toen de ontsteking nagekeken en de vespa startte en reed. Vervolgens heeft hij deze vespa nog 5jaar in zijn bezit gehad, amper mee gereden natuurlijk, een blok dat zo lang stil heeft gelegen zal niet goed hebben gelopen, al gaf hij dat niet toe natuurlijk. Op 82jarige leeftijd wilde hij deze vespa verkopen omdat hij er toch niet op reed. Hij had bij maskes wat onderdelen gehaald, hij wist wat de waarde was en dat onderdelen 'duur'waren. Helaas is hij niet perfect opgeknapt al ziet het spuitwerk strak uit. Zadeltje is door een authentieke schoenmaker met echt leder overtrokken. Uiteindelijk heb ik hem overgenomen omdat ik toen nog geen GL wideframe had. Uiteindelijk, na bij mij nu 2-3jaar te hebben gestaan, ben ik er niet aan toe gekomen deze verder op te maken. ik heb wel de blok gedemonteerd en hem ingeschreven. Belgische papieren dus aanwezig op mijn naam met correcte chassis nr, 150cc. Foto 1 en 2, zo was hij 3 jaar geleden, een kort ritje mee gemaakt. Een paar keer de straat op en af dus... Resterende fotos, zo staat hij nu al een lange tijd in mijn garage. -Vespa GL Misa 150 -belgische papieren, 150cc -motorblok matching nr wel aanwezig, NIET compleet, gedemonteerd. -extra motorblok 150 wideframe compleet aanwezig. -> deze vespa wordt dus verkocht met zijn originele blok en met een extra blok, helemaal compleet, los en draaiend. 2 motorblokjes dus. Een proefrit kan niet gemaakt worden omdat de motor gedemonteerd is uit het chassis. Deze vespa is dus voor een hobbyist, verzamelaar of knutselaar. Afwerken een me rijden of ideaal om een sei giorni of farobasso ombouw van te maken... prijs: 3000euro
  10. Nog enkele recente, betere fotos:
  11. Hallo Vesparijders, Ik heb begin vorig jaar een rode Vespa Cosa 200cc gekocht van de eerste eigenaar. (Aantoonbaar op papier) Deze had 4.927km op de teller, echte kms. Sleutels aanwezig, belgische inschrijving met gva attest. Ik heb de vespa toen een onderhoudje gegeven en er enkele kere mee gereden. 1 ‘lange’ rit, rest rond de kerktoren ;). Doordat ik nog een deel oude vespas heb, te weinig of niet met deze rijd, bied ik hem hier te koop aan. Van een liefhebber voor een liefhebber, liefst. Indien geen interesse hier kan ik hem nogsteeds op de gekende verkoopssites zetten. Staat een tijdje stil, start prima, rijdt vlot, alles werkt..., pinkers doen soms wat raar, mogelijk de relais? Bandje achter is kaal; voor, achter en reservewiel zijn nig de originele michelin banden waarmee hij nieuw verkocht is in de winkel begin jaren ‘90. Heeft wat gebruikssporen maar ziet netjes uit, zie fotos. Heeft links voor een deukje en rechts onder is een stukje van de ‘spoiler’ onder de voetenplaat afgebroken, valt niet op, zie je amper, stuk is wel nog aanwezig. Ik heb hem nooit ingeschreven op mijn naam. Papieren staan dus nog op 1ste eigenaar die hem begin 90-er jaren nieuw kocht. Prijs: had er graag 1.600euro voor gehad. Gr Didier
  12. Een 50N is niet van 57, maar als je onderdelen zoekt van een v50n heb ik wel wat liggen. stuur me best even een pm. GR Didier
  13. Momenteel volledig gedemonteerd, tegen de winter (hopelijk) wel in elkaar... Gr
  14. Hallo, Ik heb hetzelfde als Thys met mijn struzzo. Ik kocht deze bij een oudere man die hem sinds 1960 in zijn bezit had. Hij vertelde me dat hij de 2e eigenaar was. Belgische plaat van toen hing/hangt er nog op. Deze Vespa was dus van 1960 tot op heden van de man waar ik hem van kocht. Hij wist me te vertellen dat een vriend van hem deze struzzo nieuw kocht in Belgie enkele jaren voor hij hem kocht (want hij kocht hem dus als 'jonge occasie' in "60). Chassis nr duidelijk leesbaar, niet opgeklopt.: frame: VL1T *459XX* motor: VL1M*461XX* Stuur is zoals het hoort te zijn bij een VL1, kleine horizontale controlelampje voor het licht gelijk een GS 150 VS1 Volgens een tabel, vespaoldtimerregister is de VL1 begonnen bij 01001 en geëindigd bij 17000 (zoals Thys al zei). Aangezien ik dus met 100% zeker weet dat dit deze nieuw werd verkocht in Belgie en dus een Misa is lijkt het erop dat Thys dit dus ook aan de hand had en zijn struzzo wellicht ook een misa is. Verder heb ik ook geen verklaring waarom deze VL1 toch een hoger nr heeft dan 17000... Zoals SidVespa zegt mogelijk slecht de nrs bijgehouden? Moest iemand meer info hebben, graag! Groeten, Didier
×
×
  • Create New...