Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Wanneer komt er nog eens een rit in de omgeving Vlaams-Brabant?


arti-bella

Aanbevolen berichten

bwa niet...ge pakt 3 cafés als beginpunt, tussenstop en eindpunt en daartussen stippelde een route uit van pakweg 30 Km tussen de velden en ge hebt een rit ;)

Link naar reactie
of ge plukt een bekende moto-route en ge spreekt gewoon af om die eens in groep te rijden...

Amaai, dit is weer zo'n topvoorbeeld van de creativiteit van de nieuwe 'plastic' scooteristen ofwa? :-(

Link naar reactie
of ge plukt een bekende moto-route en ge spreekt gewoon af om die eens in groep te rijden...

Amaai, dit is weer zo'n topvoorbeeld van de creativiteit van de nieuwe 'plastic' scooteristen ofwa? :-(

Wa doet dieje gast eigenlijk verkeerd? Die zijn eerste wapenfeit hier op het forum was al meteen het organiseren van een ritje (toevallig een al bestaande motorroute, and we enjoyed it!), verder staat hij iedereen met raad en daad bij waar hij kan. In mijn ogen veel wenselijker forumgedrag dan een paar enkelingen die hier denken wat meer te zijn dan een ander omdat ze toevallig een paar jaar langer rondbollen of omdat ze vinden dat ze tot de elite behoren op het VESPAforum omdat ze met een Lambretta bollen, en die elke keer ne plasticrijder afzeiken omdat ze ne keer niet gemogen of gekunnen hebben. Pun intended!

Link naar reactie
9 april 2012: Paasmaandagrit SC Primavera

Waar is deze?

Afspraak op de grote markt van Tienen vanaf 12u...het vertrek is rond 13u !

Link naar reactie

@Arti: als je zin hebt om mee te rijden naar het glazen huis: ik rijd over Asse en Vilvoorde naar Leuven (geen autostrade). Eventueel kan je aanpikken in Leerbeek? Laat maar iets horen!

@Quick: jij behoort tot de MOD-elite, da's nog een soort apart! :))))

Groetjes, nero.

Link naar reactie
@Arti: als je zin hebt om mee te rijden naar het glazen huis: ik rijd over Asse en Vilvoorde naar Leuven (geen autostrade). Eventueel kan je aanpikken in Leerbeek? Laat maar iets horen!

@Quick: jij behoort tot de MOD-elite, da's nog een soort apart! :))))

Groetjes, nero.

Als mijn quattrini dat houdt, dan spreken we zeker af. Kmoet nog zien of ik die dag kan. Mvg

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...