Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vespa px 2011 Pepparts blok (filmke p7 & p8)


Tirex

Aanbevolen berichten

Ik ken diene type, il al verschillende jaren bezig, heeft ook nog eens een schone kollektie.

Houdt ook van een wesp die goe gaat. Is er ook nie vies van om wat power te geven, maar probeert het

toch zo betrouwbaar mogelijk te houden. Wat hem eigenlijk ook lukt, heeft nog nooit met motor pannes

Link naar reactie

Ik ken diene type, is al verschillende jaren bezig, heeft ook nog eens een schone kollektie.

Houdt ook van een wesp die goe gaat. Is er ook nie vies van om wat power te geven, maar probeert het

toch zo betrouwbaar mogelijk te houden. Wat hem eigenlijk ook lukt, heeft nog nooit met motor pannes aan de kant gestaan. Hij wil gewoon duidelijk maken dat er wel degelijk een verschil is tss een 125

en een 200. Hetgeen ook zo is.

Maar da is natuurlijk ieder zijn mening.

Mijne is zolang da ge maar fun hebt en safe rijdt.

Link naar reactie

ligt het aan mij of is het Nederlands de laatste 2 dagen plots veranderd. Want van de laatste posts snap ik de ballen

Link naar reactie
En Tirex volgende foto's ritje Baden-Baden ? ;-)

gij komt eral achter door ze beste vriend!!! Whoehahahahaha..

maar de volgende keer moete maar is meegaan.. man man..

volgde week kom ik langs met de vespa.. hoor je het verhaal.. ;-)

Link naar reactie
Tirex,

Ik ook zopas contis gestoken, hoe bevallen ze jou kwa wegligging?

Al nieuw ivm de blok die wil aanschaffen?

Gtjs

Makke

ik ben tevreden over de Cont's, maar naart schijnt zijn deze toch niet goed als je iet of wat pk's bij je hebt.

ondertussen ook plat gereden, nu zit er blijkbaar ne binnneband in.. (wist ik ni)

maar op mijne vespa vind ik de White Wall banden wel het mooist... .

wat de Peppart blok betreft, gisteren ben ik tot in Gent gebold naar David & Raf,

amai... wat het vet geluid heeft zo'n Pepblok!! en vliegt vooruit..

ergens wil ik voor de snelsle blok gaan, maar ga ik toch niet doen, ga voor iets meer betrouwbare blok,

wat het ook mag zijn.. dus ga voor de 25pk blok met 30mm carburator en de S&S uitlaat.

de S&S uitlaat zou blijkbaar ook het meeste vermogen geven (dus kom je zo boven de 25pk uit)

nu nog even ne mail sturen of ik verkorte vertanding kan nemen, hard moet hij echt ni gaan, liever trekkracht/koppel!

wordt vervolgt :-)

Link naar reactie

Vandaag uiteindelijke een Pep blokske besteld.

ik heb voor de 25pk blok gekozen, denk dat dit een verstandige keuze is,

ineens de 30mm carbarateur bijbesteld als ook de S&S uitlaat, deze zou voor de meeste power zorgen (naart schijnt)

ben beniwut wat dit gaat geven..

Ben is momentheel op verlof, 25juli zou hij eraan beginnen en 1 week later zou hij hier toekomen..

en dan, direct monteren... :-)

Link naar reactie

Proficiat Mario

Ben benieuwd :-)

Link naar reactie

Ik typ & zeg ook wat ik WEET,niet DENK is een klein verschil hé mannen& ga zeker niet de les aan iemand spellen (zoals er vele wel doen)Maar nu eerlijk gezegd moet je niet lang in't scooter- wereldje te zitten om te beseffen dat nen 200 gene 125cc of kort bij is hé.Wel beide origineel houdend uiteraard.Wat ik denk is geen zekerheid & dan zwijg ik liever.Weet niet ,mij genoeg geprofileerd zo?? :)

Link naar reactie

Verder wil ik er nog aan toevoegen,dat (ik) vindt dat ze beiden hun charmes hebben,een 125 wel ietsje te zwak maar zoals op mijn dagelijks lmleke ne gewone 150cc 5-poort,102 sproeierke & px200 luchtfilter met siproadster zeker niet de snelste,maar kan met een gerust hart vertrekken om wat afstand te doen!Nen DR 177 daarentegen vindt ik best om in de dorpssfeer wat gas te geven ,maar zou er toch niet graag op rekenen om hiermee te vertrekken om een lang traject af te leggen,geef mij dan maar mijne px 200 blok (uit ne 200 gs gerecupreerd!)Grtjs ,Dave.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...