Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vespa px 2011 Pepparts blok (filmke p7 & p8)


Tirex

Aanbevolen berichten

die pep motor is echt zaaaaaaalig ,(mag ook wel voor die prijs) wat psycho voor had met zijn eerste motor was dat een lager losgekomen was of slecht gemonteerd is geweest ,waardoor er speling op de krukas was gekomen ,en deze op zijn beurt de statorplaat beschadigt heeft, maar hij(ben van pep parts) heeft het blok zonder morren vervangen.Ik krijg al kriebels om mijn pep blokje te monteren onder mijn nieuw frame ,,maar deze is nog bij de spuiter , dus ik moet nog wat gedult hebben,dat van worb is echt waar, wat een domme mensen staan er daar achter de toonbank , het enige dat je daar ziet zijn allemaal dozen van sip ,

Link naar reactie
die pep motor is echt zaaaaaaalig ,(mag ook wel voor die prijs) wat psycho voor had met zijn eerste motor was dat een lager losgekomen was of slecht gemonteerd is geweest ,waardoor er speling op de krukas was gekomen ,en deze op zijn beurt de statorplaat beschadigt heeft, maar hij(ben van pep parts) heeft het blok zonder morren vervangen.Ik krijg al kriebels om mijn pep blokje te monteren onder mijn nieuw frame ,,maar deze is nog bij de spuiter , dus ik moet nog wat gedult hebben,dat van worb is echt waar, wat een domme mensen staan er daar achter de toonbank , het enige dat je daar ziet zijn allemaal dozen van sip ,

rouflo, merci voor de info!

dus pep-parts geeft garantie, da wil zeggen dat hij zeker van zijn stuk is.

wanneer is jou verspa klaar? welke blok (setup) heb jij genomen?

wil die van jou of van psycho wel eens zien optrekken... :-)

Gr.Mario

Link naar reactie

Bekijk gewoon eens de specificaties die ze geven bij de verschillende blokjes van PEP. En als ge alles begrijpt en waarom voor wat gekozen is, kan je misschien aan zo'n blokje denken.

Maar ik kan me al voorstellen wat uwen 1ste post gaat worden nadat je dat blokje hebt, en gerodeerd hebt...

Link naar reactie

zal een PEP blokje worden, weet nog niet de welke, hangt een beetje af van welke meest betrouwbare is,

naruurlijk zo'n +35pk, zie ik wel zitten ze!!

één van de weken is tot in Duidsland bollen, als er iemand iets nodig heeft van Pepparts laat het me weten he.. ;-)

Link naar reactie

Ne getunede vespa en betrouwbaar in dezelfde zin? Zoek de fout... ;-)

Efkes serieus: als ge zo'ne blok wilt kopen met meer pjeire als in de wei van Jaak Pijpen, lijkt het me verstandig om ervoor te zorgen da ge eerst:

a) Zelf aan uwe moteureke leert werken (tenzij dat al het geval is natuurlijk)

of:

B) Veel geld opzijzet (maar da's precies ni direct een probleem ;-))

en, aansluitend bij B):

c) Iemand zoekt die de kennis/bereidheid heeft om aan zo'n moteureke te werken

Ik vrees da, as ge ni ofwel aan punt a ofwel aan punt c (of beter nog: aan allebei) voldoet, da ge wel eens ferm zult vloeken tegenda ge stukken begint te rijden.

Ni slecht bedoeld ze, iedereen doet wat'em wilt, maar ik denk da ge hier toch wel efkes bij moet stilstaan voorda ge tot bij den Deuts rijdt.

Link naar reactie
Ne getunede vespa en betrouwbaar in dezelfde zin? Zoek de fout... ;-)

Efkes serieus: als ge zo'ne blok wilt kopen met meer pjeire als in de wei van Jaak Pijpen, lijkt het me verstandig om ervoor te zorgen da ge eerst:

a) Zelf aan uwe moteureke leert werken (tenzij dat al het geval is natuurlijk)

of:

B) Veel geld opzijzet (maar da's precies ni direct een probleem ;-))

en, aansluitend bij B):

c) Iemand zoekt die de kennis/bereidheid heeft om aan zo'n moteureke te werken

Ik vrees da, as ge ni ofwel aan punt a ofwel aan punt c (of beter nog: aan allebei) voldoet, da ge wel eens ferm zult vloeken tegenda ge stukken begint te rijden.

Ni slecht bedoeld ze, iedereen doet wat'em wilt, maar ik denk da ge hier toch wel efkes bij moet stilstaan voorda ge tot bij den Deuts rijdt.

Jaak Pijpen.. die heeft bij mij grootvader ooit nog een paard gekocht, ne sjieke kerel ze..

swat, om op uw vragen te beantwoorden..

a) ;-)

B) das geen probleem

c) Sam & Rob zullen mij wel helpen in slechte tijden.

ik weet wat je bedoelt,

tijd is een probleem, ben zelfstandig en te veel werk,

daarom wil ik ook een blokske aankopen dat ineens zen vermogen heeft,

short er iets aan, zal da zo snel mogelijk gamaakt worden.

Link naar reactie

vandaag even tijd gevonden voor een fotoke te nemen van mijn nieuwe aanwinst,

wat al veranderd:

- velgen in 2 kleuren gelakt

- spiegels verwijderd

- zijpoot gemonteerd

- White Wall conti's incl reserve wiel

- bescherming van het reserve wiel verwijderd

wat moet er nog gebeuren:

- originele poot moet er nog afgehaald worden

- Pepparts blokske + uitlaat

BleuVespapx024.jpg

BleuVespapx015.jpg

BleuVespapx022.jpg

Link naar reactie

Mario,

Stuur me eens je mailadres door. Leg het wel uit per mail. Staat niet in je profiel.

Link naar reactie

toch efkes reageren, ik heb enkele jaren geleden, lang voor pep bestond dus, een getunede motor van bij worb5 gekocht. Andy is misschien niet de meest gelikte commerciele verkoper met gladde praatjes maar wel iemand die weet waarmee hij bezig is. De motor die ik van daar heb heeft dan misschien "maar" 25pk maar ik heb er al wel enkele 1000-en km mee gereden zonder ook maar 1 probleem

Link naar reactie
toch efkes reageren, ik heb enkele jaren geleden, lang voor pep bestond dus, een getunede motor van bij worb5 gekocht. Andy is misschien niet de meest gelikte commerciele verkoper met gladde praatjes maar wel iemand die weet waarmee hij bezig is. De motor die ik van daar heb heeft dan misschien "maar" 25pk maar ik heb er al wel enkele 1000-en km mee gereden zonder ook maar 1 probleem

das het bewijs dat ze goei blokskes maken he..

groot verschil zeker die 25pk??

je hebt trouwens ne mail.. ;-)

Link naar reactie

ik zou toch ook voor die 25pk gaan ze.. zoals Sam al gezegd heeft is 35pk echt wel veel..

cedric

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...