Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vespa World Days London 2012


mgent

Aanbevolen berichten

pfff :D, heb foto's gezien op et smallframeforum, verbrande koppelingen door nen te steile heuvel enzo, ne leerling autochauffeur midden in ne ride out...

Link naar reactie

Van wie gaat dit jaarlijks event eigenlijk uit?

Of verplaatst het event elke jaar naar een ander land waar er daar een Vespa club alles in goede banen leidt en organiseert?

Wel jammer voor diegene die dit jaar geweest waren aan de comments te zien, zag er op papier een zeer leuke ervaring uit!

Link naar reactie

dit was echt schitterend , nog nooit zo een gelukkig kind gezien

Link naar reactie
Van wie gaat dit jaarlijks event eigenlijk uit?

Of verplaatst het event elke jaar naar een ander land waar er daar een Vespa club alles in goede banen leidt en organiseert?

Wel jammer voor diegene die dit jaar geweest waren aan de comments te zien, zag er op papier een zeer leuke ervaring uit!

http://www.vespaworlddays2013.com/nl/faqs

Link naar reactie

Locatie voor 2013 is het Kolonel Dussartplein in hartje Hasselt. De organisatie zal zeker beter zijn dan dit jaar, zonder twijfel. Ik heb het volste vertrouwen in de organisatie, want ze hebben ervaring genoeg om iets te organiseren en al heel wat "Raduni" meegemaakt om te weten wat en hoe.

Positief denken, dan komt alles wel in orde.

Link naar reactie
Als ze in België 2013 een goede locatie vinden zal het zeker top zijn !

Oink,oink,oink ;-)

Link naar reactie

slechter kan gewoon niet. Al was het event shit, ik heb mij goed geamuseerd, toffe groep en de rit op en af was ook al een belevenis. Pak daar nog de avondspits door Londen bij, gewoon de max. En je leert steeds nieuwe vespisti kennen van over heel Europa. Volgend jaar wordt een topper!!

Link naar reactie
als ik zo de verhalen hoor en de beelden zie... 'k heb precies al geen goesting meer om VWD2013 mee te maken

niemand verplicht u dan ook om tegen uw goesting te komen

Link naar reactie

zelfs al is de organisatie een flop , dan nog blijft het steeds een evenement waar ik heel het jaar naar uit kijk , zeker met onze groep heb je altijd plezier ,tenslotte maak je er zelf een geslaagde trip van

Link naar reactie

Denk dat dit gewoon voor de volgende organisatie stof genoeg is voor na te denken en hier wel lessen zullen uitrekken. Persoonlijk zou ik (als organisatie) alles op alles zetten dat 2013 gewoon de bom is! Zoals ik hier lees 'slechter kan niet' beter natuurlijk wel ;)

Link naar reactie

die gasten die het organiseren hebben genoeg ervaring , het is zoals vespadiverso schrijft , ze hebben genoeg meegereden in italiaanse raduni om te weten wat het is.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...