Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vespa World Days London 2012


mgent

Aanbevolen berichten

Ook wij hebben ons ondanks de slechte organisatie , het ontbreken van een deftig Vespa-dorp , de wanorde & gebrek aan info .. reuze geamuseerd . Sfeer maak je zelf en als je in goei gezelschap bent is het peace of cake :-))))

Volgend jaar zal een topper zijn schrijf het maar op !!!

Link naar reactie

Bwa als ik het goed begrepen heb zat daar 90% Engelsen en die zijn rap content met en beker lauw bier... ..

Link naar reactie

dan kan jij toch absoluut niet tellen want 600 Engelsen op een 1250 deelnemers is volgens mij geen 90%.

Maar tja, ik had ni anders verwacht van ne smurf die het maar van horen zeggen heeft natuurlijk... :-)

Link naar reactie

Hey baardmans, de mensen die ik ken en die er waren vonden het eigenlijk ook maar niks, weinig positiefs gehoord, en over het diner met een rolleke hesp zullen we maar zwijgen, maar dat is van horen zeggen zekers... en die 600 hawel die telden voor het dubbel want dat is een van de eerste klachten dat ik kreeg, teveel engelse scum, maar het is wat ik van een handvol Belgen die er toevallig waren heb gehoord ... Gij waart niet in Londen misschien was het wel u kind of feestje geweest, want voor de rest, ook maar van horen zeggen ;)

Link naar reactie

ik heb het ook anders gehoord erix , maar soit ,ik moest er niet zijn en ga mij er ook niet over uit spreken , maar het is misschien veel gemakkelijker om iets te organiseren voor 1500 man ,dan voor pakweg 3000 of meer.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...