Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vespa World Days London 2012


mgent

Aanbevolen berichten

ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat de laatste inschrijvingen via de vespa club België ten laatste op 29/02/2012 moesten binnen zijn.

Dit is zo beslist door de Belgische vespaclubs om zeker te zijn dat iedereen die inschreef ook zeker was van deelname.

Dit is naar alle clubs gecommuniceerd begin november 2011.

Het totaal aantal ingeschreven Belgen bedraagt 219.

Wie nu dus nog wil inschrijven komt jammer genoeg te laat.

Volgende kans om deel te nemen aan de VWD is 2013 in België.

Link naar reactie

@josse , dat zou nog eens schitterend zijn . wij kunnen aansluiten met 23 man in beervelde

Link naar reactie

dju, spijtig dat ik niet meer mee kan

GEEN erg, dan ga ik toch gewoon naar Euro Lambretta in Wachtebeke :-)

Link naar reactie

@ Erix : dus iedereen kan daar ook zomaar heen, zonder inschrijving, zonder lid te zijn van LCB en helemaal GRATIS?

Link naar reactie

@ Erix ik stel de vraag maar omdat al de verwijten naar VWD toe ook van toepassing zijn voor de Euro Lambretta...en wat is commercieel, vorig jaar stond daar 1 stand van piaggio met de nieuwe modellen en 1 met kleding, en dan nog aan belachelijke lage prijzen. Voor de rest wat standjes met de gebruikelijke rommel. OK, Piaggio heeft nu de touwtjes in handen, Innocenti bestaat al lang niet meer maar moest de Symbretta een succes worden dan zien we wel binnen enigste jaren. Ik ben nog nooit op een Euro Lambretta geweest dus kan er niet over oordelen. VWD vorig jaar goed naar mijn zin gehad en kijk al uit naar Londen. En als ge me nu tegenspreekt betaald ge mij zondag een ;)

Link naar reactie

@ Sindo: die vergelijking/verwijten tussen VWD en EuroLambretta gaan absoluut NIET op.

Voorbeelden zat:

op VWD krijg je geen 2 ontbijten en 2x avondeten zoals op Euro Lambretta, enkel een galadiner en de rest moet je zelf maar voorzien/betalen.

Je verblijf moet je op VWD zelf voorzien en betalen bij EuroLambretta zit dit mee in je ticket (tenzij je perse op hotel of B&B wil).

De goody bag van VWD is om te huilen, die van EuroLambretta daar krijg je spontaan een glimlach van op je mond.

Alle randactiviteiten op VWD zijn apart te betalen en te reserveren zoals bv. ride-outs, bij EuroLmabretta zit dit allemaal mee in de prijs en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Ik ben al een paar keer op EuroVespa en nadien VWD geweest en ook op verschillen Euro Lambrettta's en het verschil is enorm. Daar kan jij niet van meespreken want je bent nog maar alleen naar VWD geweest (zelfs geen EuroVespa's)...

En ik betaal u niks komende zondag, want ik weet waarover ik spreek en jij duidelijk niet want je kan niet vergelijken. :-)

Enne, Euro-Lambretta zal altijd georganiseerd worden door clubs en liefhebbers en dus niet door een bedrijf. Get the picture?

En VWD is nu in handen van Piaggio maar dat was vroeger (EuroVespa) grotendeels anders...

Back on topic: have fun in Londen!

Link naar reactie

:))) of het geen LWD worden dat zien we nog wel...

Ik bedoelde met verwijten dat je enkel binnen kan met reservatie via club, en je moet betalen blablabla zie eerdere topics, over de kwaliteit kan ik mij idd niet uitspreken, misschien een volgende keer...en we zullen er gewoon een pint op drinken zondag ;)

Link naar reactie
Ik bedoelde met verwijten dat je enkel binnen kan met reservatie via club, en je moet betalen blablabla zie eerdere topics

Dat is nu toch niet zo onlogisch hé. Ik heb en zal daar nooit een probleem van maken dat je lid moet zijn van een nationale club om op een internationaal evenement binnen te mogen via reservatie ('t is iets exclusief hé anders staat jan en pierke daar met eender welke moto enzo).

Betalen is ook logisch, niks is gratis hé, tenzij alles gesponsord kan worden, maar dan nog, en die tijden zijn helaas voorbij...

Link naar reactie

@Erix. Ik ga je toch tegenspreken wat jij hier over VWD schrijft. Vorig jaar was er zelfs op de 3 dagen ontbijt voorzien. De ride outs, nog nooit moeten bijbetalen. Camping die voorzien is aan het evenement was gratis, evenals in Portugal. e goody bag, ik kan niet vergelijken met Eurolambretta, maar daar ga ik niet voor naar een evenement.

Als je 65€ veel vindt voor een evenement dat 3 dagen duurt, dan weet ik het ook niet. Ik weet niet als je in Fatima was, maar daar werd zelfs een bbq voorzien op zondagmiddag met sardienen.

En toch een vraagje, op welke VWD ben je geweest? Zell am See of Fatima? En wat is je er dan tegengevallen? Voor geen enkele heb je moeten bijbetalen voor wat dan ook, zelfs niet om de Grosklockner op te rijden, waar we zelfs een hapje hebben gehad.

Het is geen verwijt naar u, maar het stoort me enorm dat iedereen overal naartoe wil gaan en er geen € voor wil betalen. Je kent op voorhand de prijs en het programma. Staat het je niet aan, blijf thuis en stop met alles af te breken.

Link naar reactie

geen ervaring met VWD, Eurolambretta of what so ever, wel met WDW (World Ducati Weekend ) heb de eerste editie meegemaakt, mij fantastisch geamuseerd,alle WDW's waar ik nadien geweest ben waren ook platte commercie. Is nu eenmaal zo, tijden veranderen en alles moet opbrengen ( zo een organisatie kan ook niet gratis ) . Denk dat het uiteindelijk de bedoeling is om een massa samen te brengen, die het gevoel geven van samenhorigheid, maar voor het merk ( Piaggio, Ducati, etc... )is het één grote reclame voor hun product, zij moeten verkopen.

Link naar reactie

@erix ,en zelfs uw vespa is gratis terug thuis gekomen van vwd na uw ongeval onderweg naar oostenrijk.

Link naar reactie
  • 3 maanden later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...