Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vespa World Days London 2012


mgent

Aanbevolen berichten

dan zou ik gaan lopen als ik hunne kop zo zie!! :D

Ik had nog niet naar hun koppen gezien want was te veel afgeleid door hun ronde koplampen (dus niet die rechthoekige van de scooters hé). :-)

Link naar reactie
  • 5 weken later...
  • 3 weken later...
  • 3 weken later...

Wij met ons 3 zouden graag ook gaan naar de vespa days in londen, moet je lid zijn van een vespa club om deel te nemen aan de vespa days.

En welke ticket koop je het best:

'Standard entry' 65,00 pond GBP (€ 75 euro)

of

'Limited entry' 75,00 pond GBP (€ 85 euro)

Het rare is dat je meer krijgt voor de 'Standard entry' dan voor de 'Limited entry' en die is goedkoper?

Rijden jullie in groep naar daar?

Wij zijn van de omgeving van Eeklo - Assenede

We zouden in Duinkerke de boot nemen naar Dover.

Iemand nog tips?

Mvgr KimV

Link naar reactie

Dag Kim, je kan enkel inschrijven via een vespa club die aangesloten is bij Vespa Club België. Er zomaar naartoe rijden of inschrijven als individu gaat niet. De eerste ronde voor het inschrijven is al voorbij sinds 31 december. Voor de 2de ronde moet VC België de inschrijvingen hebben van de kandidaten tussen 15 en 29 februari. Wij, Amici delle Due Tempi (VC Wetteren) rijden met 2 wagens en 22 vespas naar ginder. Boot vanuit Calais tot Dover. Hotel op 14 km van het evenement.

Link naar reactie

standard entry is voor leden van aangesloten clubs, limited entry is voor mensen die niet zijn aangesloten. Limited entry kan nog niet geboekt worden vermits deze pas vrijgegeven worden als er nog plaats zou over zijn.

Link naar reactie
Dag Kim, je kan enkel inschrijven via een vespa club die aangesloten is bij Vespa Club België. Er zomaar naartoe rijden of inschrijven als individu gaat niet. De eerste ronde voor het inschrijven is al voorbij sinds 31 december. Voor de 2de ronde moet VC België de inschrijvingen hebben van de kandidaten tussen 15 en 29 februari. Wij, Amici delle Due Tempi (VC Wetteren) rijden met 2 wagens en 22 vespas naar ginder. Boot vanuit Calais tot Dover. Hotel op 14 km van het evenement.

"Amici delle Due Tempi" ;-)

Link naar reactie
  • 1 maand later...
  • 2 weken later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...