Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vespa World Days London 2012


mgent

Aanbevolen berichten

Abominabel is nog een eufemisme van hoe het in Londen aan toe gaat.

Draconische veiligheidsmaatregelen, rotlocatie, zoveel moeite voor niks.

Ik ga me alvast niet formal kleden om naast het afvalpark van de O2 te gaan "eten", met alle respect maar zo zot krijgen ze me niet.

Ik heb echt medelijden met de organisatie dat ze door Londen City zo te kakken zijn gezet.

Link naar reactie

Het is hier inderdaad triestig..maar niet enkel te wijten aan London City. Als je ziet wat er in de goodybag zat. Triestig, echt triestig. Wat hier allemaal gebeurd is tart elke verbeelding. Zo'n slechte organisatie heb ik nog nooit meegemaakt. pure geldklopperij.

Link naar reactie

ondanks de slechte organisatie ben ik net thuisgekomen van een topweekend. Sfeer maak je zelf en of sfeer was in het VCA-kamp.

Dank aan iedereen die erbij was om het zo plefant te maken, jammer dat Londen en de organisatie het liet afweten.

Alle ingredienten waren er nochthans om het weekend te verknallen vanaf het begin.

Vertrokken om 6.30u in Antwerpen om in Tielt enkele uren later mijn koppeling volledig in de frut gereden te hebben.

Vrouw gebeld om mij te komen depanneren met de camionette, terug naar huis, eurostar geboekt en dan 's avonds per trein toch naar Londen.

Link naar reactie

Wat EEN KLUCHT WAS DAT! Zeker voor de mensen die vanuit alle hoeken van Europa kwamen, Italie, portugal,... Ik dacht de tour door London gaat het wel goed maken, mijn Primavera gaat toch tegen de 95km/u, halverwege moeten afhaken en er was nergens een kaart of een aanknopingspunt? je moest maar je plan trekken dit was echt niet fijn. En dan nog het leuke weer, er stond een windje om u tegen zeggen. Ik denk dat de MODS al lang dood en begraven zijn, want buiten alle buitenlands Vespa's heb ik er maar een handvol kunnen tellen die uit London kwamen.

Dan was de Bloesemtocht een TOP evenement,

Volgend jaar beter,

Link naar reactie

ik sluit me aan bij Geert.

lokatie was ongelukkig. Op papier zal het wel interessant geleken hebben, want O2/millenium-dome is erg indrukwekkend, veel plaats, centraal gelegen, goed bereikbaar, echte restaurants ipv frieten en hamburgers, ... maar in praktijk zat alles hen tegen.

het weer was ook al geen topper, maar gelukkig bleef het vrij droog.

maar wel goed geamuseerd met onze club en de andere belgen die we tegenkwamen en vaste klanten in de bar :-)

Vandaag weer werken, dat was wel wat minder, doch comfortabeler dan die rit heen en weer.

p.s. de afstand van parkeerplaats naar site was 20min. lopen... ik ben zelfs afgevallen ipv bijgekomen.

P.S.S. een metaaldetector op een scootertreffen :-) dat was ook een primeur !

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...