cee Geplaatst: 30 juli 2010 Delen Geplaatst: 30 juli 2010 Hallo, heb van pieter-jan Anseeuw een V50 in onderdelen kunnen kopen. Link naar reactie
Gast apj Geplaatst: 30 juli 2010 Delen Geplaatst: 30 juli 2010 Maak er iets mooi van hé grtjs Link naar reactie
nero Geplaatst: 30 juli 2010 Delen Geplaatst: 30 juli 2010 Ik vind hem zo al prachtig! Groetjes, nero. Link naar reactie
Maximus Geplaatst: 30 juli 2010 Delen Geplaatst: 30 juli 2010 Al enig idee in welke kleur je haar gaat spuiten? Link naar reactie
cee Geplaatst: 30 juli 2010 Auteur Delen Geplaatst: 30 juli 2010 @Pieterjan; Zeker en vast @ Nero; hehe, het heeft toch iets zo @ maximus; hij wordt waarschijnlijk (lees 9/10) gespoten in de max meyer kleur: Verde mela Link naar reactie
cee Geplaatst: 30 juli 2010 Auteur Delen Geplaatst: 30 juli 2010 Trouwens vandaag mede dankzij Pieterjan, nero en mr160 het motortje terug in orde gekregen. Bedankt! Link naar reactie
Gast apj Geplaatst: 30 juli 2010 Delen Geplaatst: 30 juli 2010 Zeker voor die verde mela gaan, was ook het kleur dat ik in gedachten had Link naar reactie
Gast apj Geplaatst: 30 juli 2010 Delen Geplaatst: 30 juli 2010 http://www.vespaonline.com/vbulletin/restauri-telai-piccoli-et3-pk-special-ecc-ecc/24441-database-foto-colori.html nog heeeel veel andre kleurkes ! Link naar reactie
cee Geplaatst: 7 augustus 2010 Auteur Delen Geplaatst: 7 augustus 2010 gisteren de motor er eens ondergestoken, wat benzine in de tank en hup, enkele keren kicken en weg! Link naar reactie
nero Geplaatst: 7 augustus 2010 Delen Geplaatst: 7 augustus 2010 En zo hoort het! ) Groetjes, nero. Link naar reactie
cee Geplaatst: 7 augustus 2010 Auteur Delen Geplaatst: 7 augustus 2010 En zo hoort het! )Groetjes, nero. , heb hem wel getest zonder uitlaat, want pk uitlaat past niet op V50.. dus: Gezocht: V50 uitlaat en V50 spruitstuk weet iemand ook hoe ik de kabelboom moet aansluiten op de fiche van de pk motor? want de V50 kabelboom zijn enkel losse draadjes en die van de pk motor een fiche.. Link naar reactie
Joene Geplaatst: 8 augustus 2010 Delen Geplaatst: 8 augustus 2010 http://www.vespaonline.com/vbulletin/restauri-telai-piccoli-et3-pk-special-ecc-ecc/24441-database-foto-colori.html nog heeeel veel andre kleurkes ! deze is ook wel een leuke: http://www.vespacafe.nl/downloads/colors.html Link naar reactie
mr160 Geplaatst: 8 augustus 2010 Delen Geplaatst: 8 augustus 2010 Enige nadeel van die applicatie: Je bent wel een knappe jongen als je een spuiter met drukkleuren kunt laten werken Link naar reactie
JJP Geplaatst: 8 augustus 2010 Delen Geplaatst: 8 augustus 2010 @Cee Ik heb nog een aantal uitlaatjes liggen voor de V50. Origineel Piaggio of Sito. Ook een tweegaats (voor de V50) spruitstuk voor een 16-10 carb heb ik liggen. Laat maar weten als je interesse hebt. Link naar reactie
cee Geplaatst: 8 augustus 2010 Auteur Delen Geplaatst: 8 augustus 2010 @CeeIk heb nog een aantal uitlaatjes liggen voor de V50. Origineel Piaggio of Sito. Ook een tweegaats (voor de V50) spruitstuk voor een 16-10 carb heb ik liggen. Laat maar weten als je interesse hebt. ik heb je een mailtje gestuurd!! Link naar reactie
cee Geplaatst: 18 augustus 2010 Auteur Delen Geplaatst: 18 augustus 2010 ondertussen is het frame gelast en zijn de lassen deels weggeschuurd, ook heb ik het frame voorlopig in primer gezet omdat het blanke metaal roest terwijl je erbij staat. ik heb al bij vele vespa V50's gezien dat de bil onderaan scheurt dus hier ook maar even terug verstevigd Link naar reactie
Gast apj Geplaatst: 18 augustus 2010 Delen Geplaatst: 18 augustus 2010 Waarom last u al die gaten dicht ? Link naar reactie
mr160 Geplaatst: 19 augustus 2010 Delen Geplaatst: 19 augustus 2010 Dat wordt goed strak zo te zien. Jah; al die gaatjes netjes boren is een enorme k*tklus! Of stap je over van rubberen naar alu strips? (heb je minder gaten nodig) Link naar reactie
cee Geplaatst: 19 augustus 2010 Auteur Delen Geplaatst: 19 augustus 2010 de gaten waren veel te groot geboord en veel te veel , dus de gaten zijn toe gelast, worden vlak geschuurd en dan teruggeboort, maar kleiner want bijvoorbeeld op het middenstuk zijn 12 gaten, terwijl er maar 6nodig zijn. @mr160, wat bedoel je met rubberen strips? de rails die ik nu heb zijn gewoon alu; met een rubber erin. groetjes,cée Link naar reactie
mr160 Geplaatst: 19 augustus 2010 Delen Geplaatst: 19 augustus 2010 Jah: er horen eigenlijk strips op zonder alu. Die hebben 12 gaten op het middenstuk nodig... en zoveel grote gaten als jij dicht gelast hebt http://www.sip-scootershop.com/EN/Products/75458000/Rubber+kit+floor+rail+V50NR.aspx Ohjee - daar gaat je 'zoals ie uit de fabriek kwam' restauratie plan Link naar reactie
singelee Geplaatst: 19 augustus 2010 Delen Geplaatst: 19 augustus 2010 Wie heeft het laswerk gedaan Cee? Ik zoek nog een goede lasser voor de GL. Link naar reactie
cee Geplaatst: 19 augustus 2010 Auteur Delen Geplaatst: 19 augustus 2010 Wie heeft het laswerk gedaan Cee? Ik zoek nog een goede lasser voor de GL. m'n vader , we hebben zelf geen laspost, maar hij heeft dit bij vrienden gaan lassen. groetjes, Cée Link naar reactie
Tyrian Geplaatst: 19 augustus 2010 Delen Geplaatst: 19 augustus 2010 Jah: er horen eigenlijk strips op zonder alu. Die hebben 12 gaten op het middenstuk nodig... en zoveel grote gaten als jij dicht gelast hebt http://www.sip-scootershop.com/EN/Products/75458000/Rubber+kit+floor+rail+V50NR.aspx Ohjee - daar gaat je 'zoals ie uit de fabriek kwam' restauratie plan LOL The man knows, the man KNOWS )) Link naar reactie
cee Geplaatst: 19 augustus 2010 Auteur Delen Geplaatst: 19 augustus 2010 @mr160: bwa, dat plan is al een beetje verwaterd, vermits ik het pk blokje dan toch ga houden , en verde mela is ook niet de kleur van dat jaar zodus @tyrian: kheb h'm nie groetjes, Cée Link naar reactie
cee Geplaatst: 13 september 2010 Auteur Delen Geplaatst: 13 september 2010 ondertussen volop aan het plamuren geweest, het frame staat bijna klaar om te spuiten, nog enkele kleine oneffenheden vandaag al het schakelstukje van het stuur, de nafttank en de benzinedop gespoten. Vermits ik niet zo content was van het werk van de spuiterij, heb ik besloten om de vespa deze keer zelf eerst proberen te spuiten. moest er dan een afloper of dergelijke zijn, moet ik niet bij de spuiter gaan zagen, maar bij mezelf. qua verf is er gekozen voor (graffiti) verf van het merk montana, kleur 'wild lime' we zien wel wat het geeft, maar van het resultaat tot nu toe, ben ik zeer tevreden groetjes, Cée Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.