Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Re-restauratie V50


cee

Aanbevolen berichten

Jah Cee je weet wat ik er van denk he :D

Je hebt nu al die moeite gedaan om hem perfect spuitklaar te zetten,

Ik had hem toch professioneel laten spuiten, of als je het dan echt zelf wil doen met de compressor spuiten.

kleur vind ik wel mooi :)

groetjes Pieter-Jan

Link naar reactie

@ PJ, ik ga hem zelf nu met deze busjes spuiten, goeie verf eigenlijk :), daarna ga ik hem misschien wel laten vernissen ;)

Link naar reactie

@ PJ, ik ga hem zelf nu met deze busjes spuiten, goeie verf eigenlijk :), daarna ga ik hem misschien wel laten vernissen ;)

Link naar reactie

@ PJ, ik ga hem zelf nu met deze busjes spuiten, goeie verf eigenlijk :), daarna ga ik hem misschien wel laten vernissen ;)

Link naar reactie

hey nero, er blijft een heel klein beetje verf aan de vod hangen. vernissen dus veronderstel ik?

groetjes, cée.

Link naar reactie
Zal nooit 't zelfde effect hebben vergeleken met een professionele painjob hé..

Ik vrees dat het idd een painjob zal zijn ipv een painTjob.:)))

Als je hem zelf wilt spuiten (eventueel met de spuitbus) kan je best een matte kleur nemen en van een beter merk (benzineresistent) anders ga je appelsientjes en ander fruit bij de vleet hebben. Een frame spuiten is echt niet zo gemakkelijk met al die krommingen.

Als je het echt goed wilt laat hem dan spuiten bij een goede carossier voor 2à 300€, de prijs van de spuitbussen dus...

Groetjes, nero.

Link naar reactie

Voila :D wat ik cedric dus ook probeer duidelijk te maken..

Die spuitbuskes zijn (op langere termijn) weggesmeten geld. beter nu ietske doorsparen en het deftig te doen en er veel langer kunnen van genieten

Link naar reactie

tenzij hij het leuk vindt om dat zelf te doen hé, moest ik de tijd hebben zou ik het ook zelf doen (voort geld moette da idd niet doen)

cee, ik meen te herinneren dat opzetstukjes bestaan voor de compressor waarmee je eenvoudig een spuitbus kan aansluiten. Nu je toch al begonnen bent met de spuitbus...

Link naar reactie

die verf was toch niet alles ;), heb nu andere verf, weliswaar ook in spuitbusjes..

Bart; ik ga eens even zoeken naar zo'n opzetstukje :)

Link naar reactie

updateje: vandaag heel de dag bezig geweest met plamuren, schuren, spuitplamuren en primer-en, morgen kan het frame gespoten worden ;)

dscn2674y.jpg

dscn2675i.jpg

dscn2677y.jpg

dscn2681w.jpg

dscn2677y.jpg

dscn2681w.jpg

dscn2683.jpg

dscn2685w.jpg

Link naar reactie

Vandaag de vespa al deels gespoten (binnenkant) straks nog de buitenkant van het beenschield en de onderkant van de bodemplaat spuiten. op enkele details na, ben ik tevreden, enkel een paar kleine vuiltjes, die ik er nog ga uitslissen en eens terug overspuiten ;)

nog enkele fotootjes :)

groetjes, Cée

dscn2686z.jpg

dscn2687a.jpg

dscn2688f.jpg

dscn2689y.jpg

dscn2690p.jpg

Link naar reactie
Een ietsje mager maar zeker niet slecht voor de eerste maal!

Hoeveel busjes heb je er tegenaan gesmeten?

Groetjes, nero.

Wat bedoel je met mager? :D

ik heb 4busjes gebruikt van de verf zelf, en dan 1busje met 25% extra (dus 600ml) vernis :)

het kan wel zijn dat ik het nog een paar keer ga vernissen voor de glans en sterkte.

groetjes, Cée.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...