cee Geplaatst: 21 november 2010 Auteur Delen Geplaatst: 21 november 2010 vandaag een kleinere sproeier gestoken, en het probleem leek nog erger te zijn. dus terug de 53 sproeier erin. volgens mij zit het probleem van slecht starten bij de cilinder. had net hetzelfde bij m'n pk.. andere cilinder en hup. ook de vitessen afgesteld, en hem eindelijk in z'n 4de vitesse gekregen. ik dacht; ik zal ze nog wat beter bijstellen. gedaan.. 4de werkte weer niet meer --' de kabels staan nu goed strak, en als ik dan van 3de naar 4de schakel, lijkt het alsof je gas geeft in neutraal. gas geven, maar geen beweging.. iemand? groetjes, Cée. Link naar reactie
nero Geplaatst: 21 november 2010 Delen Geplaatst: 21 november 2010 Slippende koppeling? Zitten de geinen niet gekruist in je frame? Groetjes, nero. Link naar reactie
cee Geplaatst: 22 november 2010 Auteur Delen Geplaatst: 22 november 2010 Slippende koppeling?Zitten de geinen niet gekruist in je frame? Groetjes, nero. Hoe weet je of de koppeling slipt? gainen zitten normaal goed, want 1ste tot 3de werken zoals op het hanvat. groetjes, Cée. Link naar reactie
cee Geplaatst: 2 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 2 december 2010 vandaag een nieuwe 50cc cilinder gaan halen, toch maar gekozen voor de 'standaard' DR cilinder. de cilinder gemonteerd en ja, zoals ik dacht: na 1x stampen start de vespa en draait mooi. met de nieuwe cilinder te monteren, ineens vastgesteld dat de motor valse lucht trok langs de motor tussen de uitlaat en dat 90graden uitlaat bochtje. hier lekte olie tussenuit. de vitessekabels zijn ondertussen ook mooi afgesteld en de 4de vitesse werkt terug. ook heb ik een koplamp gaan halen maar moet enkel nog de lampjes monteren. groetjes, Cée. Link naar reactie
Pietjah Geplaatst: 3 december 2010 Delen Geplaatst: 3 december 2010 echt een mooi vespatje cee!! Link naar reactie
Tyrian Geplaatst: 3 december 2010 Delen Geplaatst: 3 december 2010 hoi Cee, en nu dit doen : http://www.vespaforum.be/index.php?q=nl/forum/topic/17504 Misschien zit er wel iets leuk onder )) Groeten Tom Link naar reactie
George Bertram Geplaatst: 3 december 2010 Delen Geplaatst: 3 december 2010 Cee, Dat is om jaloers op te worden. Ik hoop dat mijn pktje er ook zo uit komt te zien. Link naar reactie
cee Geplaatst: 3 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 3 december 2010 bedankt voor de positieve reacties @Tom: die kans is reëel, ben van plan om hem misschien binnenkort perfect te laten spuiten groetjes, Cée. Link naar reactie
nero Geplaatst: 3 december 2010 Delen Geplaatst: 3 december 2010 Houden zo! De eerste kras zal minder diep zijn.) Hopelijk ben je nu vertrokken voor vel uren vesparijgenot. roetjes, nero. Link naar reactie
Vespappa Geplaatst: 4 december 2010 Delen Geplaatst: 4 december 2010 Toppie hoor lijkt me echt leuk om een keer op te sturen!! Resultaat = super Link naar reactie
cee Geplaatst: 31 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 31 december 2010 omdat dit de vespa is die ik voor lange tijd wil houden, heb ik nog een mooi bijpassend uitlaatje gekocht, en een nieuw zadeltje is onderweg. nu wordt het sparen voor een ECHTE paintjob Link naar reactie
cee Geplaatst: 16 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 16 januari 2011 ondertussen zijn we terug begonnen met het kaal volledig kaal te schuren en perfect te plamuren. foto's volgen waarschijnlijk morgen wel Link naar reactie
Hollow Geplaatst: 16 januari 2011 Delen Geplaatst: 16 januari 2011 Seg gij hebt niks anders te doen zeker Ge wordt nog even erg als mij Succes kerel ! Waar gadem nu trouwens late spuite ? Zo leer je't wel Link naar reactie
cee Geplaatst: 16 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 16 januari 2011 Seg gij hebt niks anders te doen zeker Ge wordt nog even erg als mij Succes kerel ! Waar gadem nu trouwens late spuite ? Zo leer je't wel Héhé ik ga em waarschijnlijk terug laten spuiten waar dat mijne pk gespoten is. maar kga wel zeggen dat dat nu tegoei moet zijn Link naar reactie
cee Geplaatst: 16 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 16 januari 2011 en dan hier de foto's: Link naar reactie
nero Geplaatst: 16 januari 2011 Delen Geplaatst: 16 januari 2011 Waarom niet gewoon mat schuren en (laten) herspuiten? Nu doe je toch veel verloren werk? Groetjes, nero. Link naar reactie
Hollow Geplaatst: 16 januari 2011 Delen Geplaatst: 16 januari 2011 Hmm dacht ik ook ! Waarom gewoon ni mat late schuren ! Opnieuw primeren en klaar ! Nja nu ge toch al bezig zijt Op die manier had ge't ineens ook opnieuw kunne laten zandstralen Link naar reactie
cee Geplaatst: 16 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 16 januari 2011 de reden waarom ik het volledig kaalschuur, is omdat ik deze vespa eigenlijk echt tegoei wil,en niet van plan ben om deze direct te verkopen. de 2de reden is; na overleg met de carrossier, zei hij dat hij niet zeker wist of zijn verf wel 'pakte' op die verf uit busjes en dat de hechting dan minder zou kunnen zijn omdat dit alles uit busjes kwam @ felice, nja maar het frame is al eens gezandstraald geweest dus weeral is weer wat metaal eraf Link naar reactie
Gast apj Geplaatst: 16 januari 2011 Delen Geplaatst: 16 januari 2011 Je hebt de microbe blijkbaar goed te pakken cee Goed dat je hem nu een volwaardige laklaag geeft. hou ons op de hoogte ! Grtjs Link naar reactie
Gast apj Geplaatst: 16 januari 2011 Delen Geplaatst: 16 januari 2011 Je hebt de microbe blijkbaar goed te pakken cee Goed dat je hem nu een volwaardige laklaag geeft. hou ons op de hoogte ! Grtjs Link naar reactie
cee Geplaatst: 2 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 2 februari 2011 ondertussen is alles voor ongeveer 85% geplamuurd en geschuurd. enkel hier en daar nog wat oneffenheden en nog wat groen dat weg moet groeten Cédric Link naar reactie
nero Geplaatst: 2 februari 2011 Delen Geplaatst: 2 februari 2011 Amai chapeau! Ik weet ondertussen wat voor beestig werk dit is. Weg met dat groen!!! ) Groetjes, nero. Link naar reactie
cee Geplaatst: 11 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 11 februari 2011 vandaag het frame terug gaan halen in grondverf, antisteenslag en controlelaag bij scootermarket Link naar reactie
BartPK Geplaatst: 12 februari 2011 Delen Geplaatst: 12 februari 2011 wel vreemd dat ge de antisteenslaglaag maar tot de helft van u bodemplaat hebt laten spuiten. De meeste steenslag zit toch net na het voorwiel? verder ziet het er belovend uit :-) , wa zijde van plan met de motor? Link naar reactie
cee Geplaatst: 12 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 12 februari 2011 Héy Bart, Hoe ist met u? ik heb gewoon het frame en alle onderdeeltjes bij Danny van scootermarket afgezet, en gezegd dat hij het in grondverf en anti-steenslag mocht spuiten. Ik vertrouw erop, hij zal wel weten wat hij doet , na zovele scooters wat de motor betreft, die is volledig in orde hé maw: nieuwe dichtingen, keerringen, lagers, koppelingsplaten en verder: - DR75cc kitje en een tecnigas chrome banaan Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.