Ga naar inhoud
Vespaforum.be

VNB6T 125CC (Klaar)


DR

Aanbevolen berichten

wow, das bijna bandwerk en mooi resultaat. Wel spijtig van die lelijke sticker zeg, dat begrijp ik dus niet??

Grtz

Sindo

Dude - iets minder veroordelend mag ook wel; je kunt iemand vragen naar de reden achter die sticker voor je bepaald of je het een mooie of lelijke toevoeging vindt, als je er al zonodig een mening over moet uiten; dat hoeft namelijk niet perse ofzo.

Link naar reactie
wow, das bijna bandwerk en mooi resultaat. Wel spijtig van die lelijke sticker zeg, dat begrijp ik dus niet??

Grtz

Sindo

Dude - iets minder veroordelend mag ook wel; je kunt iemand vragen naar de reden achter die sticker voor je bepaald of je het een mooie of lelijke toevoeging vindt, als je er al zonodig een mening over moet uiten; dat hoeft namelijk niet perse ofzo.

Haloooooooooooo wat veroordelen? ik mag toch zeggen dat ik het niet zo geslaagd vind zeker. Ik bepaal toch niet of iets mooi of lelijk is naar gelang de reden zeker??? als je de Vespa roze spuit om welke reden dan ook (ik let even om mijn woorden) moet ik toch niet beleefd zeggen dat het mooi is zeker.

Grtz

Sindo

Link naar reactie
Prachtige sticker! :))

Nee, mooi werk! Toch bij de originele motor gebleven?:)

Alleen bij de voorvork of beter de voorvering heb ik een beetje mijn vragen. Is het normaal dat die veer zo krom staat of heb je andere (langere) gestoken?

Groetjes, nero.

-----------------------------------------------------------------------------------

Ik ben inderdaad toch bij de originele motor gebleven :)

Het lijkt alsof deze niet ver genoeg is ingedraaid. Prima werkje voor deze regenachtige dagen, alhoewel ik toch gewoon ga rijden voor de rodage achter de rug te krijgen :)

Link naar reactie

Gister de nodige KM gemaakt en hij bolt super!

Enkel de koppeling gaat zeer stroef maar dit heeft denk ik te maken dat de buiten kabel te lang is en deze opgepropt zit in het chassis waardoor de binnenkabel natuurlijk ook niet lekker glijd, of moet een gaine wat speling hebben?

Zijn de buitenkabels altijd standaard op goede lengte of moeten deze worden ingekort?

Het is echt kracht zetten of kan het ook te maken hebben met een te strak gespannen kabel?

Link naar reactie
Gister de nodige KM gemaakt en hij bolt super!

Enkel de koppeling gaat zeer stroef maar dit heeft denk ik te maken dat de buiten kabel te lang is en deze opgepropt zit in het chassis waardoor de binnenkabel natuurlijk ook niet lekker glijd, of moet een gaine wat speling hebben?

Zijn de buitenkabels altijd standaard op goede lengte of moeten deze worden ingekort?

Het is echt kracht zetten of kan het ook te maken hebben met een te strak gespannen kabel?

D Rasquin, je geeft mij met die Range Rover Grey Vespa een vervelend gevoel :-)! Grrrr had ik mijn Vespa toch ook maar in die kleur laten spuiten formidabel gewoon echt super resultaat!!!!

Vespappa

Link naar reactie

hey D rasquin,

heb je al een mailtje gestuurd maar je antwoord niet :s,

kan je me de gegevens geven van die carrossier/spuiter?

nog 1 vraagje, op de foto lijkt het of er op enkele plaatsen nog blutsen zitten. klopt dit of is dit enkel op de foto (zie rode cirkels)

24089427.png

Link naar reactie

De onderste "blutsen" zijn geen blutsen maar daar zitten gaatjes voor de vloerstrips.

De bovenste bluts is me niet direct opgevallen, zal het eens van dichtbij bekijken.

Ik heb die spuiter gebeld maar hij zit tot over zijn oren in het werk en nam nu niks meer aan de komende tijd..

Gr

Link naar reactie
Verkeerde veer vooraan, er zijn lange voor 10 inch wielen en er zijn er korte voor 8 inch wielen. Ik denk dat ge u vergist hebt en een lange heb gemonteerd! Jeanke.

De veer is wel goed maar niet genoeg ingedraaid.

Moet nog opnieuw gebeuren.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...