Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Eerste restauratie


Tyrian

Aanbevolen berichten

@moon

ik heb enkele jaren geleden ook wa "kleine rommel" laten verzinken bij "antwerpse verzinkerij" - toekomstlaan in schoten

maar nu ik hier de naam galvapower zie staan zou het wel kunnen dat zij ook tot die grote groep zijn gaan behoren vermits in hun mailadres die term voorkomt (cderdelinckx@galvapower.com) - tel 03 / 640 33 09

grts frutsab

Link naar reactie

Nu begint het echte werk pas, succes ermee.

PS.kent er iemand een zinkerij waar je wat kleine spullen kan laten verzinken?

Link naar reactie

PS.kent er iemand een zinkerij waar je wat kleine spullen kan laten verzinken?

In Londerzeel is er een zinkerij ,de naam is Pas

Contactpersonen: Pas Wim

Commercieel directeur/ klantenbeheer

Tel: 052/31.57.63

E-mail: wim.pas@pas-ets.be

Kasteelstraat 47

1840 Londerzeel

België

Link naar reactie

Alvast bedankt voor al de tips mannen.

@Designo:t'is voor een Lambretta LUI 50 cl, alle speciale bouten en dergelijke zijn al geglaspareld en klaar om terug te laten verzinken, omdat deze niet meer nieuw te krijgen zijn.

De courante bevestigingsbouten worden uiteraard vervangen door RVS exemplaren. En ook alle moeren worden vervangen door zelfborgende moeren, wat een must is op een Lambretta. ;)

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Zo, met geweldige hulp van andere scootermaniacs is het meeste van de carosserie bijgewerkt en hersteld :) ! Een dezer komt alles in de grondverf en dan kan ik weer beginnen schuren...Begint vorm te krijgen :) jeujjj :)))) Ben de meeste onderdelen ook al op het spoor...hoop ik..:)

IMG_1262.JPG

IMG_1263.JPG

IMG_1264.JPG

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Vet kerel ! Ge laat er precies ook geen gras over groeien ! Viel dat mee om dat oude blokje uit elkaar te halen ?

Of even simpel of moeilijk hoe je't verwoordt...als een small- largeframe blok ?

groetjes Felice

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...