Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Betta Getta Bretta...


Mod66

Aanbevolen berichten

En vooral ook respect voor 15000km op een Snetterton zadelke... Faut-le-faire! ;o)

N

Link naar reactie

Zéér netjes, mag ook wel voor die prijs.

Na een rekensommetje kost zelf restaureren evenveel, minder kopzorgen, maar oh zoveel meer voldoening.

Maar als ik eerlijk moet zijn zou ik het de volgende keer ook doen zoals jij.

De aankoopprijzen van te restaureren Lambretta's swingen de pan uit en dat is de dooddoener.

Link naar reactie
Zéér netjes, mag ook wel voor die prijs.

Na een rekensommetje kost zelf restaureren evenveel, minder kopzorgen, maar oh zoveel meer voldoening.

Maar als ik eerlijk moet zijn zou ik het de volgende keer ook doen zoals jij.

De aankoopprijzen van te restaureren Lambretta's swingen de pan uit en dat is de dooddoener.

Ik ben nog bezig met een andere Lambretta (TV) en dat zal een tijdje duren voor die klaar is + eerst wat centen bijsparen... Eigenlijk had ik die GP niet meteen gepland. Maar ik kreeg nog een mooie som voor die PX + met wat opleg was die GP haalbaar.

Ik had gewoon geen zin in een volledig nieuwe restauratie. Liever kant-en-klaar deze ene keer. Maar met alle wijzigingen die eraan gebeurd zijn, is het al een halve restauratie. Anders weet je niet waar je aan begint en je kan nog minder zeggen wanneer die klaar zal zijn.

Link naar reactie
  • 3 maanden later...

Stef, 'k heb gehoord dat je GP in het grijs zal zijn? Ik heb je cylinder en je uitlaat al gezien. Da's toch ook al iets. Ik zweer je, als je daarmee wegrijdt, dan kruip je van z'n levens niet meer op een Vespa!

Link naar reactie

ja, zilvergrijs, eigenlijk puur voor het onderhoudsgemak. ik wou eigenlijk ook een okeren (skinhead bike!!) maar uiteindelijk toch gezwicht voor het zilvergrijs na een paar GP's te zien in die kleur.

Link naar reactie

Mijn laatste aanwinst (zie profiel foto) een Lambretta 48, iets minder duur in aankoop dan een GP en toch zeer zeldzaam, zeker in België. En het is nog een eerste serie ook :)

Link naar reactie

Momenteel nog geen onderdelen nodig, hij is compleet en hij draait na één trap. Enkel de banden hebben hun beste tijd gehad na 54 jaar.

Ik ben nog op zoek naar een adres in België die bromfietsbanden verkoopt in de maat 2x22.

Casa Lambretta heeft ze in voorraad, maar aangezien ik niet direct bij CL kan bestellen en SCK of dergelijke ze niet in stock hebben zoek ik eerst dichter bij huis.

Link naar reactie

Ben een leek in lambretta's maar die GP is echt wel super mooi.

Op de site van legendsbike gaan zien en daar staan er nog 2 te koop (een blauwe en witte). Zijn dat eigen restauraties of waar koopt hij die?

Want als ik bereken wat men GL150 62 me in totaal heeft gekost na alle hersellingen... zit ik toch wel dicht bij de aankoopprijs van zo'n lambretta.

Heeft iemand nog ervaring met legendsbike (tweedehandsscooters)?

Thx and grtz

Link naar reactie

Mod66: "Stef, 'k heb gehoord dat je GP in het grijs zal zijn? Ik heb je cylinder en je uitlaat al gezien. Da's toch ook al iets. Ik zweer je, als je daarmee wegrijdt, dan kruip je van z'n levens niet meer op een Vespa!"

tis inderdaad goe mogelijk dat de PX200 ook buitengaat nadat die GP hier staat. :-)

Link naar reactie
  • 4 weken later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...